  • Data: 2014-09-14 19:03:01
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 10:49:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie wiem jakie u Was są sklepy... U nas iPhone leżą podpięte
    > wprawdzie na smyczy ale podłączone do prądu z aktywną
    > kartą SIM i podłączone do internetu - możesz wypróbować np.

    A u nas bez karty i bez polaczenia.

    > czy strona www którą często odwiedzasz wyświetla się poprawnie
    > czy nie (tak sprawdziłem jak zachowują się strony z Adobe Flash)

    Jedna sprawdzisz, wszystkich nie. A potem bank zmieni program i cos
    dzialalo, a teraz nie dziala. I co - reklamacja ?

    > albo jak ustawić sobie przypomnienie, budzik rano, jak działa

    Takich punktow to bym mial ze 100. Tylko najpierw musialbym je
    wszystkie spisac. A potem kolejny problem - kazdy telefon ma kilka
    wad, a wybrac cos trzeba :-)

    > szukanie adresu w programie do nawigacji - samego nawigowania
    > oczywiście nie sprawdzisz, bo Cię ze sklepu z tym nie wypuszczą :-)

    No wlasnie, a te nawigacje to wtedy czesto nie nawiguja.

    Zreszta ... przyzwyczailem sie do tego, ze nawigacja jest dodatkowa.

    > Możesz nawet zadzwonić sobie do kolegi i posłuchać jak działa
    > mikrofon i czy dobrze słychać rozmowe itp, itd...
    > Nie mówi mi że nie ma w dużych miastach sklepu Apple gdzie
    > możesz sobie żywego i podłączonego do sieci iPhone poużywać?

    ajfony omijalem, wydaje mi sie ze nie ma.

    A ilu rzeczy nie sprawdzisz ? jak sie laczy z pecetem chocby.

    > Poważnie? No to kicha...

    Tu sie o pieniadze rozchodzi, i to naprawde duze :-)

    J.