  • Data: 2014-09-15 00:06:14
    Temat: Re: Zaczelo sie, wojna Apple kontra reszta swiata
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-14 16:59, Użytkownik dizel napisał:

    > Tak dawno temu i to jeszcze 8 klasową. Chyba ty czegoś nie rozumiesz,

    Naprawdę mam wątpliwości czy ukończyłeś.

    > oczywiście w stwierdzeniu chodziło mi o to że ten kto telefonu nie
    > miał nawet w ręku i nie używał w ogóle, przecież wiadomo, bo samego
    > iphona to widziałem nie raz i chyba każdy z nas widział, ale przecież
    > to nie o to chodzi.

    W rekach trzymałem trójkę. A niektóre wady zostały do dzisiaj
    jak brak sloty na kartę pamięci. Nie wolny mi skrytykować
    braku tego sloty w kolejnych wersjach bo tych wersji w rękach
    nie miałem ?

    > Wszystko rozumiem, tylko każdy woli co innego dlatego nawet moto G bez
    > sd sprzedaje się bardzo dobrze.

    A teraz jeszcze potwierdź że ten który woli z ma prawo do krytyki
    braku tego slotu w kolejnych modelach niezależnie od tego czy
    miał czy nie miał tych modeli w rękach.