  • Data: 2011-03-27 17:51:26
    Temat: Re: Zaczelo sie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Mar 2011 15:31:49 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Tak naprawdę, to jedyne co musi być, to opinia biegłego, że przekroczenie
    >prędkości było wystarczające.

    Opinie bieglego obala sie opinia drugiego bieglego :-)

    Najlepsze bylby slady hamowania pojazdu dlugosci ponad 50m, ale teraz
    wszyscy maja ABS. No wiec nagranie z kamery - ale malo kto ma cztery,
    zeby w kazda strone miec widok.

    Pozostaje wiec odleglosc od skrzyzowania - jesli naprawde wyjechales
    bez wlasnej winy, to stukniecie bedzie daleko za skrzyzowaniem.
    No chyba ze tam 20 obowiazywalo

    J.