  • 11. Data: 2014-03-30 18:06:47
    Temat: Re: Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > Pozycz samochod ;]

    Już mi 3 samochody stoją. Wystarczy.

  • 12. Data: 2014-03-30 21:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym
    > ten dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam
    > dojechać. :-)

    To wyslij właściciela.
    Albo weż od własciciela pełnomocnictwo.

  • 13. Data: 2014-03-30 21:43:25
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > jak sie jedzie zjeb... samochodem i jeszcz przekracza predkość
    > to sie nie drze kotów z policja tylko stara sie uzyskac jak najmniejszą
    > szkodę.
    >
    > Tisze jedziesz, dalsze budiesz

    nasi sojusznicy w `39 tez tak sadzili :D :P LOL

  • 14. Data: 2014-03-30 22:25:15
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-30 16:44, John Kołalsky pisze:

    > Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
    > dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)
    To usiądź i płacz bo w tym jesteś najlepszy

  • 15. Data: 2014-03-30 22:52:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-30, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
    > dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

    Ja bym zadzwonil na 112 i tam sie dowiedzial...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-03-30 23:51:18
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    sprawie.
    > Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

    Coś tu się kupy nie trzyma.
    Za brak świateł zabrali Ci dowód rejestracyjny!!!???
    Za coś takiego mogą Tobie zabronić dalszej jazdy do czasu usunięcia
    usterek
    ale nie mągą odebrać DR. Żarówki zawsze mogą się przepalić.

    No i za coś takiego nie ma:
    ""wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
    przesłuchanie na komendę w innym mieście.""

    Dostałeś od policjantów pokwitowanie.
    Co tam napisali jako uzasadnienie swoich tzw. czynności?
    Jest tam też nazwisko i imię funkcjonariusza.
    Jak się chcesz odgryźć to piszesz zwyczajną skargę
    do komendanta na czynności jego podwładnych
    i na niesłusznie zatrzymany DR.

    Kupy się to jednak nie trzyma.
    No to tak to w końcu było?

  • 17. Data: 2014-03-31 00:18:49
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 23:51:18 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
    >
    > Jest tam też nazwisko i imię funkcjonariusza.
    >
    > Jak się chcesz odgryźć to piszesz zwyczajną skargę
    >
    > do komendanta na czynności jego podwładnych

    Normalnie było. Jechał za szybko i nie miał światła. To go zwinęli. Zaczął pyskować i
    nie miał zapasowej albo nie potrafił zmienić żarówki. To zabrali DR.

  • 18. Data: 2014-03-31 00:45:46
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2014-03-30 01:52, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > w tej sprawie. Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

    Trzeba zrobić normalny przegląd, lecz tutaj jest myk. Mianowicie (ponoć)
    diagności nie zrobią już przeglądu bez DR, a ponieważ takiego nie masz w
    posiadaniu, trzeba wyrobić tymczasowe dopuszczenie do ruchu.
    Z takim będziesz mógł pojechać na przegląd a potem odebrać dowód.
    Jeżeli chcesz to sam załatwić będziesz musiał otrzymać upoważnienie od
    właściciela na każdą z tych czynności (+ opłata za to), ew. raz a porządnie -
    upoważnienie notarialne.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 19. Data: 2014-03-31 00:59:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To wyslij właściciela.

    Mówiłem, że nie chce

    > Albo weż od własciciela pełnomocnictwo.

    Taa, notarialne

  • 20. Data: 2014-03-31 01:00:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-31 00:59, John Kołalsky pisze:

    > Taa, notarialne

    Niewymagana forma notarialna.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90