    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
    Date: Sun, 30 Mar 2014 23:51:18 +0200

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:lh7qot$q0b$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > przyjąć mandatu za przekroczenie prędkości to ...je zabrali mi dowód
    > rejestracyjny, wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
    > przesłuchanie na komendę w innym mieście :-) Już podziękowałem, no ale
    ale
    > będę ten samochód musiał kiedyś oddać i nie wiem co mam zrobić by
    dowód z
    > powrotem dostać bo właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej
    sprawie.
    > Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

    Coś tu się kupy nie trzyma.
    Za brak świateł zabrali Ci dowód rejestracyjny!!!???
    Za coś takiego mogą Tobie zabronić dalszej jazdy do czasu usunięcia
    usterek
    ale nie mągą odebrać DR. Żarówki zawsze mogą się przepalić.

    No i za coś takiego nie ma:
    ""wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
    przesłuchanie na komendę w innym mieście.""

    Dostałeś od policjantów pokwitowanie.
    Co tam napisali jako uzasadnienie swoich tzw. czynności?
    Jest tam też nazwisko i imię funkcjonariusza.
    Jak się chcesz odgryźć to piszesz zwyczajną skargę
    do komendanta na czynności jego podwładnych
    i na niesłusznie zatrzymany DR.

    Kupy się to jednak nie trzyma.
    No to tak to w końcu było?