  • 1. Data: 2014-03-29 10:14:29
    Temat: Wymiana prawa jazdy
    Od: Ellesine <d...@g...pl>

    Zmieniam adres zamieszkania. Jak wygląda procedura wymiany prawa
    jazdy. Czy wymagają nowych badań?

    --
    Ellesine

  • 2. Data: 2014-03-29 10:20:33
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-03-29 10:14, Ellesine pisze:

    > Zmieniam adres zamieszkania. Jak wygląda procedura wymiany prawa
    > jazdy. Czy wymagają nowych badań?

    Nie jeśli obecne się nie skończyły albo masz bezterminowo wydane.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2014-03-29 12:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ellesine d...@g...pl ...

    > Zmieniam adres zamieszkania. Jak wygląda procedura wymiany prawa
    > jazdy. Czy wymagają nowych badań?

    A po co chcesz zmieniac?
    niby powinien być aktualny adres ale konsekwencji za nieaktualny brak.

  • 4. Data: 2014-03-29 12:17:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Mar 2014 10:20:33 +0100, Grejon napisał(a):

    > Nie jeśli obecne się nie skończyły albo masz bezterminowo wydane.

    A nie zmieniono czegos obecnie w przepisach, ze wszystkie sa
    terminowe?

    J.

  • 5. Data: 2014-04-04 22:27:36
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > A po co chcesz zmieniac?
    > niby powinien być aktualny adres ale konsekwencji za nieaktualny brak.

    i jeszcze trzeba płacić za wymianę..

  • 6. Data: 2014-06-15 19:59:45
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2014-03-29 10:14, Ellesine wrote:

    > Zmieniam adres zamieszkania. Jak wygląda procedura wymiany prawa
    > jazdy. Czy wymagają nowych badań?

    Ja wymienialem w maju zeszlego roku. Badan nie wymagali, ale stare,
    bezterminowe dali jako nowe na 15lat.

    --
    tyran