  • Data: 2010-11-13 17:23:33
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-13 15:54, Jacek_P pisze:

    > He, he, urban legends. Akurat!

    Owszem, urban legends. Ludzie tutaj różne głupoty opowiadają
    - w szczególności o czasach, które znają tylko z opowieści.
    W sumie nie tylko w zakresie motoryzacyjnym...

    > Mógłbyś coś na ten temat powiedzieć
    > mojemu ojcu, który zapłacił, gdyby nie to, że już u św.Piotra.

    No cóż, ja tam się w miarę możliwości nie wybieram, niemniej
    mój Rodziciel też jeździł na światłach (wiesz, to efekty głupich
    zaleceń ze zgniłego zachodu) i też nie przypominam sobie mandatu
    z tego tytułu (nawet z okazji spotkania złośliwego ormowca).
    Pamiętam za to doskonale namawianie wszystkich, by jeździli
    w pasach i na światłach - nie tylko w Polsce (a może w ogóle nie
    w Polsce). Podobnie jak kampanie z fotelikami dziecinnymi, o czym
    pisał Axel. Tak, jazda na światłach 24h, zapięte pasy i foteliki dla
    młodych. Ja nie miałem okazji za młodego jeździć w foteliku, ale
    moja młodzież jeździła od początku lat 90 w fotelikach (ba, nawet
    pasy miałem z tyłu).

    Jak tam - nadal będziesz ściemniał na podstawie opowieści?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.