  • Data: 2010-11-15 14:36:52
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibj2vp$g2g$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Kiepska erystyka. Odwracając twoją poetykę:
    >
    > Ta rozmowa musi wrócić. Co z tego, że za każdym razem udowodni
    > się światłofilom, że bzdury wypisują, że jedynym uzasadnieniem
    > tego bzdurnego przepisu były potrzeby budżetowe i fanatyzm
    > grupki 'użytecznych idiotów'. Po paru miesiącach zaczynają
    > swoje od początku.
    >
    > Pasuje?
    >
    > A przepis jest idiotyczny nie dlatego, że nakazuje jazdę na
    > światłach, ale z powodu, że nakazuje ją zawsze i wszędzie niezależnie
    > od warunków pogodowych. I to jest piramidalny idiotyzm.

    Mam nadzieje, że Bóg da ci szanse stwierdzenia, że światła uratowały
    Ci życie.
    Ja wiem na pewno, że dwa rzazy nie skończyło się (w najlepszym przypadku)
    blacharzem

    Widzisz dziś jak jest deszcz. Trzeba jeździć na światłach, a są orły co
    zapominają
    A ilu takich było co "widzieli jeszcze jak było szaro" i - bez światełek -
    oszczędzali
    to paliwo o którym mowa.

    Walcz o jazdę na wyłączonych, jak się tak stanie, może nie będziesz już mógł
    nam
    potwierdzić ułomności takich praktyk..

    Artur(m)

    PS
    Widziałem zalety jazdy na światłach długo przed nakazem.