  • Data: 2010-11-13 23:52:28
    Temat: Re: Zab?jczy nakaz jazdy na ?wiat?ach - nowe fakty
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 14:03, Jacek_P pisze:

    > Zresztą Gotfryd Smolik pisał, chyba nawet tu,
    > że kierowca patrzył na niego i 'nie widział go', bo był nieoświetlonym
    > rowerzystą. To nie jest kwestia jednego egzemplarza kierowcy,
    > ale kompletnego zignorowania uwarunkowań psychofizycznych w tym
    > durnym przepisie.

    Jest w tym trochę racji, natomiast w 95% przypadków "niewidzialność"
    rowerzystów wynika z przekonania kierowców o tym, że rowery są gorszą
    kategorią i jako takie powinny "spierdalać na ścieżkę (bądź chodnik)". A
    jak już się plączą po jezdni to mają ustępować wszystkim:(

    Sam doświadczyłem kilkakrotnie "niewidzialności" ze strony kierowcy,
    kiedy patrzyliśmy sobie w oczy:(

    (pomijam kwestie przejeżdzania przez przejścia dla pieszych).

    Shrek.