  • Data: 2010-11-13 12:16:13
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Semir* w wiadomości news:iblqcm$k8p$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Biedactwo dalej nic nie łapie. Dyskusja z wami to jak wizyta w
    > przedszkolu. Trzeba będzie chyba jak z przedszkolakiem, mały kroczkami:
    > - czy większy wzrost liczby wypadków w zimie 2006/2007 mógł być
    > ewenementem i nie będzie odtąd regułą?

    Biedne przedszkolaki, nawet nie wiedzą co im grozi! Poza tym serio myślisz
    że jak ktoś Ci małymi kroczkami to wytłumaczy to załapiesz? Jak dla mnie to
    może wiesz ile to jest 2+2, ale sam nie dojdziesz ile to jest 2+3... właśnie
    pytanie takiego kalibru teraz zadałeś. I chcesz by Cie traktować choćby w
    minimalnym stopniu poważnie?

    Ale dzięki za "dyskusje" widać więcej już nie masz nic do powiedzenia.

    Pozdr