  • Data: 2010-11-12 19:15:18
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > Gdzie jest mowa o dwóch tygodniach?

    Ja napisałam w swoim zdaje się drugim poscie na ten temat. A moze juz w
    pierwszym. Ale ciagle wspominam tego transportera, zaluje, ze nie jezdze juz
    tą droga do pracy, bo moze jeszcze jezdzi :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny