  • Data: 2010-11-12 21:45:44
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > Już jaskiniowcy wiedzieli kiedy używać światła, a ty nie wiesz?
    > Cytuję: "&#8222;Światło mijania&#8221; oznacza światło używane do
    > oświetlenia drogi z przodu pojazdu, niepowodujące olśnienia ani
    > dyskomfo innych użytkowników drogi."

    I co w zwiazku z tą definicją ? bo niestety nadal nie rozumiem jak to się ma
    do nieużywania zgodnie z przeznaczeniem ? owszem, nocą ludzie mają światła
    drogowe zamiast mijania, w dodatku ustawione na doświetlanie chyba księżyca,
    ale nadal nie wiem co ma to do rzeczy...

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny