  • 1. Data: 2011-11-23 12:08:23
    Temat: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    Witam

    Octavia 1.9 TDI 90 KM, szlag trafil wczoraj rolke napinacza i zonk ...
    mechanicy na razie dlubia oceniajac jakie straty ale sadze, ze tanio nie
    bedzie. Moze wiekszy sens kupic uzywany silnik i wymienic calosc ? czy
    przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2011-11-23 12:10:15
    Temat: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> wrote:

    > czy przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    > podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.

    Nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-23 12:48:55
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 23 Lis, 12:08, Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> wrote:
    > Moze wiekszy sens kupic uzywany silnik i wymienic calosc ?

    Kumpel kupil uzywany silnik 1,9 TDI AFN za jakies 2000 zl z
    transportem. Chyba z osprzetem (ktory tani nie jest). Przekladal sobie
    sam. Jak na razie sobie chwali.

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-23 12:54:49
    Od: JarekMarekJan <j...@j...usun.com>

    On 2011-11-23 12:08, Xiant wrote:
    > Witam
    >
    > Octavia 1.9 TDI 90 KM, szlag trafil wczoraj rolke napinacza i zonk ...

    Witam,
    jaki przebieg od ostatniej wymiany?

    Pozdrawiam, Jarek.

  • 5. Data: 2011-11-23 12:57:20
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-11-23 12:08, Xiant pisze:
> [...]
    > przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    > podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.

    Remont jest lepszy tylko u prawdziwych specjalistów nie za 1/4 ceny
    rynkowej. TYLKO prawdziwi rzetelni dbali o swoje imię specjaliści żeby
    nie było że 6 litrów dolewek między wymianami to norma, że pasowanie tak
    kaszaniaste ze trzeba 30 sekund kręcić żeby zapalił. Używany silnik może
    być Świeżak z tak zwanych po testowych (ukradziony z parkingu z pod domu
    i pociętych w dziupli)
    a możesz równie dobrze trafić na okaz z przebiegiem 600 000 km.
    Powinieneś sobie zadać pytania:
    1.Ile tym jeszcze zamierzasz jeździć
    2.Czy stać Cię na podwójną robotę
    3.Czy stać Cię na prawdziwych fachowców
    4.Czy dbałeś o ten silnik i regularnie wymieniałeś mu filtry i płyny?

    Przy kupnie używki i tak powinieneś zmienić:
    kompletny rozrząd(kapitala),
    olej (kapitala)
    filtr oleju (kapitala)
    płyn chłodniczy (kapitala)do tego dochodzi koszt wyciągnięcia starego
    silnika i wsadzenia nowego/używano.

    W po prawdziwym remoncie, silnik będziesz miał nowe uszczelki(więc o ile
    dobry majster to żadnych wycieków co najmniej 2 lata z remontowanych
    miejsc, spasowane wszystko jak by wyjechał z fabryki.

    Kiedy zmieniany był poprzednio rozrząd, czy był zmieniany komplet z
    pompą wody i rolkami czy sam pasek?!

  • 6. Data: 2011-11-23 13:20:40
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 12:54, JarekMarekJan pisze:

    > Witam,
    > jaki przebieg od ostatniej wymiany?
    >
    > Pozdrawiam, Jarek.
    Witam

    OK 30 kkm, oleje i filtry zmieniane w terminie. Ten rozrzad to byl jakis
    maxgear, przyoszczedzilem k...a mac :(

    Pozrawiam
    Xiant

  • 7. Data: 2011-11-23 13:24:05
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 12:57, s2k pisze:

> [...]
    > miejsc, spasowane wszystko jak by wyjechał z fabryki.
    >
    > Kiedy zmieniany był poprzednio rozrząd, czy był zmieniany komplet z

    Rozrzad zmieniany ok 30 kkm temu, komplet z pompa i paskiem ale to byl
    maxgear, widocznie gorsza chuynia niz ustawa przewiduje, mam
    oszczedzanie na rozrzadzie ...
    Pojezdze tym ile sie da a jak nie to pchne, i tak utopie na tym kasy
    niemalo. Do serwisu ktory to naprawia mam raczej zaufanie. Co zrobili to
    bylo ok, bez fuszerki. Wstepnie wycenili do 3 tys brutto za remont, nowy
    rozrzad, plyny i robocizne. sam silnik uzywka to min 2 tys ale nie
    zagwarantuje mi nikt jaka mial historie wiec wole nie ryzykowac.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 8. Data: 2011-11-23 13:31:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-23 13:20, Xiant pisze:
    > Ten rozrzad to byl jakis
    > maxgear, przyoszczedzilem k...a mac :(

    Ty tak na serio? :O

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-11-23 13:45:44
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    > Ty tak na serio? :O

    Witam

    Tak, kupiem tanszy bo wtedy nie mialem za duzo pieniadzy a zmienic
    musialem, no i "zaoszczedzilem" 100 PLN. Mozecie sie posmiac, pisze ku
    przestrodze, moze inni skorzystaja.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 10. Data: 2011-11-23 14:05:50
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 11/23/2011 1:24 PM, Xiant pisze:
    > i tak utopie na tym kasy niemalo.

    A nie miales gwarancji na rozrzad?
    Zawsze jesli kupujesz tam gdzie zakaladaja daja gwaracje.