  • 1. Data: 2011-11-23 09:19:08
    Temat: [trasa] Kraków-Ostrów
    Od: stalowe <s...@g...com>

    Pytanie z serii o trasę:
    Czy jadąc z Wrocławia do Ostrowa Wlkp można się spodziewać jakichś
    szczególnych utrudnień w godzinach 6-8? docelowo będę jechał z
    Krakowa A4, Wrocław na tym kierunku ok 6 jest przejezdny? Potrzebuję
    być na rano a nie chcę strasznie nocki zarywać.
    --
    jureko

  • 2. Data: 2011-11-23 09:37:56
    Temat: Re: [trasa] Kraków-Ostrów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stalowe" napisał w wiadomości grup
    2g2000yqd.googlegroups.com...
    >Pytanie z serii o trasę:
    >Czy jadąc z Wrocławia do Ostrowa Wlkp można się spodziewać jakichś
    >szczególnych utrudnień w godzinach 6-8? docelowo będę jechał z

    sczegolnych nie. Jak to miasto w godzinach szczytu :-)

    >Krakowa A4, Wrocław na tym kierunku ok 6 jest przejezdny?

    o 6 tak, o 6:40 w miare, od 7:00 to bym sie nie zakladal :-)

    Czy w maps.google daje sie obejrzec poranne korki ? Niby tak, ale mnie
    nie dziala.

    A masz jakis interes we Wroclawiu ? Bo zwracam uwage ze:
    a) mamy otwarta AOW, i o korkami w miescie mozesz sie nie przejmowac,
    b) z Krakowa do Ostrowa przez Wroclaw to tak nie po drodze.
    spokojnie 11 miedzy tirami, albo przez Opole-Kluczbork, albo przez
    Namyslow jak nie lubisz 11, ewentualnie przez Brzeg. Czy nawet przez
    Czestochowe.

    J.

  • 3. Data: 2011-11-23 09:58:37
    Temat: Re: Kraków-Ostrów
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 23 Lis, 09:37, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > o 6 tak, o 6:40 w miare, od 7:00 to bym sie nie zakladal :-)
    >
    > Czy w maps.google daje sie obejrzec poranne korki ? Niby tak, ale mnie

    na targeo i tomtomie patrzyłem na korki, ale z daleka nie widac nic
    szczególnego

    > A masz jakis interes we Wroclawiu  ? Bo zwracam uwage ze:
    > a) mamy otwarta AOW, i o korkami w miescie mozesz sie nie przejmowac,

    Interesu tam nie mam, wybrałem prostsza drogę po prostu. z AOW
    faktycznie chyba lepiej skorzystać. droga nadłożona ale chyba raczej
    spokojniejsza jazda.
> [...]
    >     spokojnie 11 miedzy tirami, albo przez Opole-Kluczbork, albo przez
    > Namyslow jak nie lubisz 11, ewentualnie przez Brzeg. Czy nawet przez

    Wydaje mi się że A4 bedzie ciut szybciej i pewniej.
    Dzięki za rady.
    --
    jureko

  • 4. Data: 2011-11-23 11:27:25
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "stalowe"

    >Wydaje mi się że A4 bedzie ciut szybciej i pewniej.

    We Wrocławiu koniecznie jedź AOW, inaczej może być kiepsko, poźniej z
    obwodnicy Oleśnicy zjedź na Ostrów (nie pchaj się na Kępno bo ruch duży,
    pełno Tirów itd) droga może nie jest zbyt szeroka (odcinek Oleśnica -
    Ostrów) ale nawierzchnia niezła, Tirów umiarkowanie, fotoradarów zero.

  • 5. Data: 2011-11-23 11:27:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stalowe" napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...

    >na targeo i tomtomie patrzyłem na korki, ale z daleka nie widac nic
    >szczególnego

    zobacz np
    http://jfox.republika.pl/images/1108-0700.png
    http://jfox.republika.pl/images/1108-0715.png
    http://jfox.republika.pl/images/1108-0800.png

    Dosc przejezdny ... ale trzeba sie spieszyc, bo tu z kazda minuta
    gestnieje :-)

    >Interesu tam nie mam, wybrałem prostsza drogę po prostu. z AOW
    >faktycznie chyba lepiej skorzystać. droga nadłożona ale chyba raczej
    >spokojniejsza jazda.

    Caly ten Wroclaw to wielkie nadkladanie drogi.
    32km zamiast 22 ... niektore auta moga na samej benzynie zaoszczedzic,
    a na klockach to juz na pewno :-)

    >Wydaje mi się że A4 bedzie ciut szybciej i pewniej.

    Chyba podobnie pewnie jak na innych drogach - w razie wypadku na
    autostradzie nie daje sie zawrocic.
    A szybciej ... z Wroclawia do Ostrowia mniej wiecej tyle ile z
    Kluczborka. Ale trzeba do Wrocka dojechac.

    Cale 100km dalej - watpie zeby to sie oplacalo.

    J.

  • 6. Data: 2011-11-23 11:31:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

> [...]
    > Kluczborka. Ale trzeba do Wrocka dojechac.
    >
    > Cale 100km dalej - watpie zeby to sie oplacalo.

    Tyle, że Kraków - Wrocław "zrobi" szybciutko, Wrocław ominie AOW, potem
    obwodnica Oleśnicy i zostanie 70km może nie najlepszej drogi, ale ruch
    tam będzie raczej niewielki w 50 minut powinien przejechać.

  • 7. Data: 2011-11-24 12:42:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F"

    >Tyle, że Kraków - Wrocław "zrobi" szybciutko, Wrocław ominie AOW,
    >potem obwodnica Oleśnicy i zostanie 70km może nie najlepszej drogi,
    >ale ruch tam będzie raczej niewielki w 50 minut powinien przejechać.

    Szybciutko, szybciutko, ale dwie godziny zejda. I w efekcie bedzie w
    porownywalnym czasie co 11-ka.

    J.