  • 1. Data: 2011-11-23 14:59:25
    Temat: Straz graniczna juz moze ...
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    "...Zgodnie z nowymi przepisami, które obowiązują od 16 listopada,
    funkcjonariusze straży granicznej mogą wypisać i wręczyć mandaty kierowcom,
    którzy np. przekroczyli prędkość czy nie zatrzymali się do kontroli..."
    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/zmiany-w-prawie/straz
    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

  • 2. Data: 2011-11-23 15:24:11
    Temat: Re: Straz graniczna juz moze ...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > kontroli..."
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/zmiany-w-prawie/straz
    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

    no to teraz czekamy jeszcze na strażaków i lekarzy.... :) no i wsumioe
    kominiarze też mogliby....

  • 3. Data: 2011-11-23 15:35:11
    Od: Mario <c...@o...nospam.pl>

    On 11/23/2011 03:24 PM, PH wrote:
    > Użytkownik "jerzy.n"<j...@t...de> napisał w wiadomości
    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

    > no to teraz czekamy jeszcze na strażaków i lekarzy.... :) no i wsumioe
    > kominiarze też mogliby....

    i koniecznie listonosze

    pozdrawiam
    mario

  • 4. Data: 2011-11-23 15:45:45
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "Mario" <c...@o...nospam.pl> napisal w wiadomosci
    >>> http://e-prawnik.pl/wiadomosci/zmiany-w-prawie/straz
    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

    > i koniecznie listonosze

    o tak tak! skoro maja kontrolowac abonament TV to powinni robic tez
    przeglady okresowe :)

  • 5. Data: 2011-11-23 16:51:24
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-23 15:45, PH pisze:

    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

    > o tak tak! skoro maja kontrolowac abonament TV to powinni robic tez
    > przeglady okresowe :)

    Ochroniarze z supermarketów tez mogli by sobie jakiś mandacik pyknąć.

    A.

  • 6. Data: 2011-11-23 19:32:04
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

> [...]
    > którzy np. przekroczyli prędkość czy nie zatrzymali się do kontroli..."
    Wczoraj za Suwałkami już widziałem jak korzystają...
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 7. Data: 2011-11-24 21:21:44
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-23, PH <P...@p...news> wrote:
    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

    > no to teraz czekamy jeszcze na strażaków i lekarzy.... :) no i wsumioe
    > kominiarze też mogliby....

    I księża!

    --
    WildS

  • 8. Data: 2011-11-27 02:53:43
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    > kontroli..."
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/zmiany-w-prawie/straz
    nik-moze-juz-lapac-piratow-drogowych.html

    nie mam tv
    mam internet ale sciagam tylko filmy
    nie mam znajomych
    nie kupuje nowego kodeksu
    skad mam o tym wiedziec?

    nie znajomosc prawa, tak stara spiewka
    ale do licha, za chwile byle pucybut bedzie mogl mi zrobic nalot?

  • 9. Data: 2011-11-27 07:31:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-27 02:53, Kris_Poland pisze:

    > nie mam tv
    > mam internet ale sciagam tylko filmy
    > nie mam znajomych
    > nie kupuje nowego kodeksu