eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZablokowany silnik, poszedl rozrzad › Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    Date: Wed, 23 Nov 2011 13:24:05 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 54
    Message-ID: <jaiol0$367$1@news.onet.pl>
    References: <jaik71$j7c$1@news.onet.pl> <4eccdfa3$0$8459$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: murckowska.esky.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1322051040 3271 89.25.186.114 (23 Nov 2011 12:24:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Nov 2011 12:24:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <4eccdfa3$0$8459$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415669
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-23 12:57, s2k pisze:
    > W dniu 2011-11-23 12:08, Xiant pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Octavia 1.9 TDI 90 KM, szlag trafil wczoraj rolke napinacza i zonk ...
    >> mechanicy na razie dlubia oceniajac jakie straty ale sadze, ze tanio nie
    >> bedzie. Moze wiekszy sens kupic uzywany silnik i wymienic calosc ? czy
    >> przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    >> podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.
    >>
    >>
    >> Pozdrawiam
    >> Xiant
    >
    > Remont jest lepszy tylko u prawdziwych specjalistów nie za 1/4 ceny
    > rynkowej. TYLKO prawdziwi rzetelni dbali o swoje imię specjaliści żeby
    > nie było że 6 litrów dolewek między wymianami to norma, że pasowanie tak
    > kaszaniaste ze trzeba 30 sekund kręcić żeby zapalił. Używany silnik może
    > być Świeżak z tak zwanych po testowych (ukradziony z parkingu z pod domu
    > i pociętych w dziupli)
    > a możesz równie dobrze trafić na okaz z przebiegiem 600 000 km.
    > Powinieneś sobie zadać pytania:
    > 1.Ile tym jeszcze zamierzasz jeździć
    > 2.Czy stać Cię na podwójną robotę
    > 3.Czy stać Cię na prawdziwych fachowców
    > 4.Czy dbałeś o ten silnik i regularnie wymieniałeś mu filtry i płyny?
    >
    > Przy kupnie używki i tak powinieneś zmienić:
    > kompletny rozrząd(kapitala),
    > olej (kapitala)
    > filtr oleju (kapitala)
    > płyn chłodniczy (kapitala)do tego dochodzi koszt wyciągnięcia starego
    > silnika i wsadzenia nowego/używano.
    >
    > W po prawdziwym remoncie, silnik będziesz miał nowe uszczelki(więc o ile
    > dobry majster to żadnych wycieków co najmniej 2 lata z remontowanych
    > miejsc, spasowane wszystko jak by wyjechał z fabryki.
    >
    > Kiedy zmieniany był poprzednio rozrząd, czy był zmieniany komplet z
    > pompą wody i rolkami czy sam pasek?!
    Witam

    Rozrzad zmieniany ok 30 kkm temu, komplet z pompa i paskiem ale to byl
    maxgear, widocznie gorsza chuynia niz ustawa przewiduje, mam
    oszczedzanie na rozrzadzie ...
    Pojezdze tym ile sie da a jak nie to pchne, i tak utopie na tym kasy
    niemalo. Do serwisu ktory to naprawia mam raczej zaufanie. Co zrobili to
    bylo ok, bez fuszerki. Wstepnie wycenili do 3 tys brutto za remont, nowy
    rozrzad, plyny i robocizne. sam silnik uzywka to min 2 tys ale nie
    zagwarantuje mi nikt jaka mial historie wiec wole nie ryzykowac.


    Pozdrawiam
    Xiant

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: