eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZablokowany silnik, poszedl rozrzad › Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 23 Nov 2011 12:57:20 +0100
    From: s2k <s...@d...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zablokowany silnik, poszedl rozrzad
    References: <jaik71$j7c$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <jaik71$j7c$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 111122-1, 2011-11-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <4eccdfa3$0$8459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.23.162
    X-Trace: 1322049443 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8459 83.27.23.162:20515
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415662
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-23 12:08, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Octavia 1.9 TDI 90 KM, szlag trafil wczoraj rolke napinacza i zonk ...
    > mechanicy na razie dlubia oceniajac jakie straty ale sadze, ze tanio nie
    > bedzie. Moze wiekszy sens kupic uzywany silnik i wymienic calosc ? czy
    > przy takim padzie rozrzadu leci turbina, alternator, sprzeglo czy cos
    > podobnego ? Bo, ze rozrzad po raz kolejny wymieniam to sie domyslam.
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant

    Remont jest lepszy tylko u prawdziwych specjalistów nie za 1/4 ceny
    rynkowej. TYLKO prawdziwi rzetelni dbali o swoje imię specjaliści żeby
    nie było że 6 litrów dolewek między wymianami to norma, że pasowanie tak
    kaszaniaste ze trzeba 30 sekund kręcić żeby zapalił. Używany silnik może
    być Świeżak z tak zwanych po testowych (ukradziony z parkingu z pod domu
    i pociętych w dziupli)
    a możesz równie dobrze trafić na okaz z przebiegiem 600 000 km.
    Powinieneś sobie zadać pytania:
    1.Ile tym jeszcze zamierzasz jeździć
    2.Czy stać Cię na podwójną robotę
    3.Czy stać Cię na prawdziwych fachowców
    4.Czy dbałeś o ten silnik i regularnie wymieniałeś mu filtry i płyny?

    Przy kupnie używki i tak powinieneś zmienić:
    kompletny rozrząd(kapitala),
    olej (kapitala)
    filtr oleju (kapitala)
    płyn chłodniczy (kapitala)do tego dochodzi koszt wyciągnięcia starego
    silnika i wsadzenia nowego/używano.

    W po prawdziwym remoncie, silnik będziesz miał nowe uszczelki(więc o ile
    dobry majster to żadnych wycieków co najmniej 2 lata z remontowanych
    miejsc, spasowane wszystko jak by wyjechał z fabryki.

    Kiedy zmieniany był poprzednio rozrząd, czy był zmieniany komplet z
    pompą wody i rolkami czy sam pasek?!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: