    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Date: Sat, 01 Jan 2011 23:45:26 +0100

    Maciek pisze:
    > I może chcesz mi wmówić, że krótki epizod w naszym życiu w postaci
    > przejechania się bez pasów, czy kasku jest jakoś bardziej szkodliwy, niż
    > wódki, czy papierosów?

    absolutnie! trochę chyba nie zrozumiałeś. palenie wódka, brak pasów czy
    kasku - są szkodliwe.
    jest tak:
    1. masz nakaz jazdy w pasach, i kasku - zebyś teoretycznie był tańszy w
    leczeniu
    2. masz _WOLNOŚĆ_ w spożywaniu alkoholi i paleniu, ale jednocześnie
    płacisz za leczenie akcyzą, nawet jak nie zachorujesz.

    Moim zdaniem powinno być:
    1- zero obowiązku pasów i kasku _ALE_ płatne leczenie skutków
    2- zero akcyzy ale płatne leczenie chorób spowodowanych...

    ToMasz