  • Data: 2019-04-08 15:35:49
    Temat: Re: Zabierz dziadkowi prawo jazdy
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie boj zaby. Tobie tez zabiora i to mniej lat bedziesz mial niz ja. Mam
    bezterminowe. Ale bezterminowe tez kiedys beda wymieniali. To wymienie ostatniego
    dnia. Z 10 lat mam spokoju. Dostane na 15 lat. Jak przezyje jeszcze 25 lat to bede w
    takim wieku ze sukcesem bedzie jak bede sam jadl lyzka albo bede codziennie poznawal
    nowych ludzi. Doczytalem do 2033 bede musial wymienic. Nie 25 a 29 lat mam spokoju.
    Zadnych badan nie bede musial przechodzic. Ty sie martw. Jak zrobia ze po
    szescdziesiatce trzeba bedzie robic badania zeby dostac na 5 lat to mnie to nie
    dotyczy, prawa nabyte to sie nazywa. Ciebie bedzie dotyczylo. A nawet jak bede mial
    90 lat i mi zabiora to co mi zrobia jak mnie zlapia bez pj. W dupe przez papierek
    beda mnie mogli pocalowac.

    Ale większość wypadków powodują młodzi-gniewni. Raczej powinni dawać
    prawo jazdy po skończeniu 35 lat :-)
    T.