  • 11. Data: 2012-05-03 21:38:30
    Temat: Re: Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP
    Od: "LP" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wujek"
    > Wiam!
    >
    > Mam następujące pytanie. W jaki sposób zabezpieczyć tekst przed
    > skopiowaniem

    Zapisać atramentem sypatycznym

    > i edycją?

    Zaszyfruj. Jak nie odczytają to i nie edytują.

    > Znam różne zabezpieczenia, ale chodzi mi o to, któe z nich jkest
    > najskuteczniejsce.

    Wymień te, które znasz, bo bez tego trudno ocenić które jest
    najskuteczniejsze

    > Chodzi o umożliwienie przeczytania tekstu

    > uniemożliwienie jego skopiowania i edycji oraz brak możliwości
    > drukowania.

    Zostaw monitor ale ukryj komputer (i drukarkę;)

    > BTW: sorry za OFF-TOP

    Sory za IRO- NIE

    --
    LP

  • 12. Data: 2012-05-03 21:57:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zdjęcie zabezpieczeń z pdf to kilka sekund zabawy.

    że niby jak? skoro twierdzisz że w 3 sekundy...

  • 13. Data: 2012-05-03 23:20:42
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > że niby jak? skoro twierdzisz że w 3 sekundy...

    Trzeba mieć uprawnienia administratora i zajrzeć w zabezpieczenia.
    Zajrzyj to pokapujesz.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-05-04 01:03:27
    Od: "Wujek" <w...@o...pl>

    > Sory za IRO- NIE

    Dziękuję za IRO-NIE. Poznałem odpowiedź kilka postów wyżej :)

    Pozdrawiam (szczególnie kolegów z i qwerty), M.

  • 15. Data: 2012-05-04 07:21:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    > że niby jak? skoro twierdzisz że w 3 sekundy...

    PDF Password remover. Tylko jednego pdf'a nie odblokował - przesłałem do
    znajomego i swoim programem zdjął zabezpieczenia.

  • 16. Data: 2012-05-04 07:50:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wujek napisa?(a):

    > Mam następujące pytanie. W jaki sposób zabezpieczyć tekst przed skopiowaniem
    > i edycją? Znam różne zabezpieczenia, ale chodzi mi o to, któe z nich jkest
    > najskuteczniejsce. Chodzi o umożliwienie przeczytania tekstu,
    > uniemożliwienie jego skopiowania i edycji oraz brak możliwości drukowania.
    > Co polecacie? PDF?

    Nie ma takiej metody bo skoro mozna przeczytac to mozna i przepisac...

    > BTW: sorry za OFF-TOP

    Czyli wiesz, ze zle robisz i mimo to to robisz?

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 17. Data: 2012-05-04 09:02:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2012 07:21, qwerty pisze:
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    >
    > PDF Password remover. Tylko jednego pdf'a nie odblokował - przesłałem do
    > znajomego i swoim programem zdjął zabezpieczenia.

    Są przeglądarki, które w ogóle ignorują wszelkie flagi zabezpieczające.

  • 18. Data: 2012-05-04 09:03:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.05.2012 19:19, Wujek pisze:
    > Wiam!
    >
    > Mam następujące pytanie. W jaki sposób zabezpieczyć tekst przed
    > skopiowaniem i edycją? Znam różne zabezpieczenia, ale chodzi mi o to,

    Nie ta grupa i nie da się.

    Chyba że będzie to tekst w jakimś specjalnym urządzeniu, którego ekran
    będzie ciężki do czytelnego zeskanowania (wtedy owszem, pasuje do tematu
    grupy).

  • 19. Data: 2012-05-04 09:11:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.05.2012 09:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Są przeglądarki, które w ogóle ignorują wszelkie flagi zabezpieczające.

    Tylko to nie do końca jest kwestia flag. Bo np. w części PDFów wystarczy
    zrobić Zaznacz --> Kopiuj --> Wklej i wychodzą normalne znaczki, a w
    części totalnie inne. Ktoś mi kiedyś tłumaczył, że w PDFie może być
    naprawdę różne mapowanie znaków i różne inne udziwnienia. Np.
    linuksiaste przeglądarki sobie nie radzą z niektórymi PDFami w ogóle
    albo radzą sobie szczątkowo, a dopiero Adobe Reader sobie radzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2012-05-04 09:13:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.05.2012 07:50, januszek pisze:
    > Wujek napisa?(a):

    > Nie ma takiej metody bo skoro mozna przeczytac to mozna i przepisac...

    Można. Tylko jak masz przepisać coś, co kosztuje 20zł, a przepisanie
    zajmie ci 3 tygodnie....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek