  • 21. Data: 2015-10-27 22:03:26
    Temat: Re: Za szybko źle za wolno żle
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

    http://www.wykop.pl/ramka/2825913/nietypowy-apel-pol
    icji-do-kierowcow-przejezdzajacych-przez-losiow/

    Kierowcy pokonują odcinek z prędkością 30-40 km na godz., blokując ruch na
    drodze krajowej 94. Policjanci przypominają więc, że w Łosiowie dozwolona
    prędkość wynosi 50 km na godz. Ostrzegają także, że za utrudnianie ruchu
    również grożą kary: od 50 do 200 zł i 2 punkty karne.

    I bądź tu mądry
    ---
    To debile. Nie przejmuj się.

  • 22. Data: 2015-10-27 22:04:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

> [...]
    > prędkość wynosi 50 km na godz. Ostrzegają także, że za utrudnianie ruchu
    > również grożą kary: od 50 do 200 zł i 2 punkty karne.

    A mnie osobiście wkurza, jak ostatnio przed radarem kierowcy na wszelki
    wypadek zaczęli zwalniać do 15-20 km/h poniżej ograniczenia. Nie ma to
    żadnego racjonalnego uzasadnienia i tylko potwierdza, ilu jest kierowców
    aroganckich i tchórzliwych równocześnie. Tam, gdzie są pewni braku
    kontroli, nadal prują ile się da.
    ---
    No i pewnie mają wszy na pępku

  • 23. Data: 2015-10-27 22:06:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Borys,

    Tuesday, October 27, 2015, 9:04:59 PM, you wrote:

    > W miarę regularnie tamtędy przejeżdżałem przez jakiś czas po stworzeniu tam
    > pomiaru odcinkowego. I różne zachowania obserwowałem, łącznie z takimi
    > zawalidrogami i ciężarówkami siedzącymi na ogonie. Ja zaś po prostu
    > ustawiałem tempomat na licznikowe 55.

    Ten odcinek, to bardzo świeża sprawa...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2015-10-27 22:42:57
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 27.10.2015 o 20:32, Shrek pisze:

    > Będą korki, bo po prostu Prymasa się korkuje, więc co niby miałoby się
    > zmienić? Jeżdzę tamtędy codziennie rano i korek zaczyna się zawsze w tym
    > samym miejscu - czy akurat kogoś z barierek ściągają czy nie. Po prostu
    > otworzyli Grota, więc Białołęka z Targówkiem się przelała na drugą
    > stronę to i korek jest. Kamyczek do tego, że niekoniecznie budowa nowych
    > dróg zmniejsza korki. Za to w drugą stronę jest luźniej niż przed
    > modernizacją Grota.
    >
    > Co do ograniczenia, to myślę, że jakby jechali 70 to raczej nikt by nie
    > wypadywał na barierki.

    Prymasa to Prymasa. Mi chodzi o S i normalnie korka nie ma gdy wszyscy
    jada 60, w ciasnocie ale jada. Niestety gdy ktoś dostanie małpiego
    rozumu to potem jest koszmar.
    Nagłowki wystarczy przeczytac:
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/raport,bemowo,55.html

  • 25. Data: 2015-10-27 23:08:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Ale jak to tak! Przecież 10 mniej ratuje życie!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2015-10-27 23:16:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 19:21:09 +0100, pbanasik napisał(a):

> [...]
    >
    > Albo droga jest totalnie dziurawa, albo widoki na okolicę z drogi są bardzo
    > ciekawe. Innego wytłumaczenia nie widzę wolnej, bardzo wolnej jazdy.\

    Pewnie ludzie pamiętają jeszcze czasy straży gminnych.
    Dozwolone 50, jedziesz 50, a przychodzi mandat za 65.

    Tyle dobrego, że w ITD chyba nie kantują.

  • 27. Data: 2015-10-27 23:30:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.10.2015 22:42, Czesław Wiśniak wrote:

    > Prymasa to Prymasa. Mi chodzi o S i normalnie korka nie ma gdy wszyscy
    > jada 60, w ciasnocie ale jada. Niestety gdy ktoś dostanie małpiego
> [...]

    Myślę, że stawianie ograniczenia do 50 na esce to śreni pomysł.

    Shrek.

  • 28. Data: 2015-10-27 23:46:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 22:06:53 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ten odcinek, to bardzo świeża sprawa...

    Tak, pojawił się chyba tuż przed rozpoczęciem remontu na A4 albo w jego
    trakcie, a to przez ten remont przerzuciłem się na DK94. Teraz już na
    szczęście nie muszę tamtędy jeździć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2015-10-28 09:46:50
    Od: Kapibara <z...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 23:08:18 +0100, yabba napisał(a):

    > Ale jak to tak! Przecież 10 mniej ratuje życie!

    A 20 mniej - dwa życia! ;)

  • 30. Data: 2015-10-29 11:29:38
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 27.10.2015 o 16:45, Uncle Pete pisze:
    > A mnie osobiście wkurza, jak ostatnio przed radarem kierowcy na wszelki
    > wypadek zaczęli zwalniać do 15-20 km/h poniżej ograniczenia.

    Wracałem wczoraj wieczorem do Warszawy od strony Siedlec.
    Wiadomo, sznureczek pojazdów, bo nie ma jak wyprzedzać. Ale jeden
    wyskoczył, coś tam przeciął, wpadł w lukę przede mną - widzę BMW. W
    pewnym momencie w Sulejówku Yanosik zapowiedział "kontrola odcinkowa" i
    koleś natychmiast zaczął się wlec 42-43km/h. Oczywiście przed nim
    zrobiła się przerwa kilkaset metrów. To jest zwykły zabudowany, więc
    obowiązuje 50 i tamci tyle jechali. Po jakimś czasie Yanosik odwołał
    odcinek, koleś odczekał kilka sekund i zadymił z rury doskakując (nawet
    nie "dochodząc") do końca wolnego w kolumnie... i dalej jechaliśmy
    jednostajnie.

    --
    Alf/red/