  • 1. Data: 2015-10-27 22:00:19
    Temat: Podróbki opon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy zdarzają się bieżnikowane podróbki markowych opon?

    Czy nowa opona może mieć resztki gumy na lączeniu bieznika i boku opony
    (taki cienki, pofalowany, kilku milimetrowy fartuszek)

  • 2. Data: 2015-10-27 23:15:14
    Temat: Re: Podróbki opon
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 21:00:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czy zdarzają się bieżnikowane podróbki markowych opon?

    Chyba się nie spotkałem :)

    > Czy nowa opona może mieć resztki gumy na lączeniu bieznika i boku opony
    > (taki cienki, pofalowany, kilku milimetrowy fartuszek)

    Zdarza się, tak samo jak "włoski".

  • 3. Data: 2015-10-28 00:57:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Czy zdarzają się bieżnikowane podróbki markowych opon?

    To chyba samobójca wprowadzałby takie do obrotu. Nie dlatego że
    podróbki tylko że bieżnikowane. Bieżnikowane łatwo wykryć. Chyba że
    masz na myśli podróbki bieżnikowanych.

    > Czy nowa opona może mieć resztki gumy na lączeniu bieznika i boku
    > opony (taki cienki, pofalowany, kilku milimetrowy fartuszek)

    no moje miały ale max gdzieś dwu milimetrowy. Zauważyłem przeszedłem do
    porządku dziennego. Z ciekawości przy okazji zapytam bogów od opon z
    Michelin.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.