  • Data: 2016-06-09 17:09:34
    Temat: Re: Za dużo Amperów?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Jest też takie stareńkie powiedzonko - co się polepszy, to się popieprzy.

    > I jak to sobie wyobrażasz, ze kierowca "pół dnia" czeka, aż mu mapa
    > łaskawie zapoda, że właśnie miał skręcić w ten zjazd z autostrady, tylko
    > "przypadkiem" się deczko spóźniła, bo coś tam młóci w tle, nie bardzo
    > wiadomo po co...?

    A tak robi? Bo w nawigacji co ja mam, można ustawić wyprzedzenie w jakiej
    odległości ma się pojawić komunikat komunikatów. Można, choć tego nie
    robiłem, mam domyślne, nic się nie spóźnia. Do takich cudów nie potrzeba
    mocnego sprzętu, wystarczy mocny w głowie autor softu. Podobnie jest
    z pokazywaniem obrazków.

    --
    Jarek