  • Data: 2016-06-09 18:39:47
    Temat: Re: Za dużo Amperów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze:

    >Niedomaganie zasilacza zostałoby zasygnalizowane zgaśnięciem diody
    >ładowania (chyba że detekcja ładowarki jest skopana),

    Wyciagam ladowarke z gniazda zapalniczki - LED gasnie, wsadzam -
    zapala sie.
    Ale moze np wydajnosc jej spada.

    >skoro bateria działa powiedzmy te minimum 80% oryginalnego czasu to
    >można uznać ją za

    A ile to % to trudno powiedziec - nawigacje raczej nie podaja ile
    pracuja na baterii.

    >sprawną zaś losowość usterki może wskazywać na:
    >1. błąd w sofcie

    To zawsze grozi we wspolczesnym sprzecie :-(

    >2. uszkodzony lub źle zaprojektowany (przegrzewający się) regulator
    >ładowania.

    A ... kto wie.
    O przegrzanie w samochodzie latwo, z tym, ze to potem klima chlodzi
    cale urzadzenie :-)

    J.