  • Data: 2016-06-09 16:37:55
    Temat: Re: Za dużo Amperów?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnliltd.3a6.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Jest cechą każdego fachowca, że gdy coś robi dobrze, stara się robić
    > jeszcze lepiej. Działa? Działa. Pokazuje mapy? Pokazuje. Nawigacja jest

    Jest też takie stareńkie powiedzonko - co się polepszy, to się popieprzy.

    > od tego, a nie od szybkości ładowania i od responsywności. Tak oni to

    I jak to sobie wyobrażasz, ze kierowca "pół dnia" czeka, aż mu mapa łaskawie
    zapoda, że właśnie miał skręcić w ten zjazd z autostrady, tylko
    "przypadkiem" się deczko spóźniła, bo coś tam młóci w tle, nie bardzo
    wiadomo po co...? I teraz wróć na ten zjazd :P Moja nawigacja w Fajtfonie
    (nie mylić z ajfonem - to jeszcze większe gieuwueno) marki Szajsung jest
    żwawsza, potrafiąc mapę podstawić na czas, ustalić zwizowanie urządzenia
    odczytując własny kompas, a jeszcze muzyczkę odgrywać, jak mi się zechce
    "Bony em" (nie poprawiać) posłuchać. Mam 10 giga za darmo, bo FakFaka
    doładowałem, to mapka będzie na bieżąco. Mój kumpel miał jakąś chujowiznę w
    bonusie za ubezpieczenie auta, ale nawet ona nie spóźniała się z
    podstawieniem wartości, którą miała podstawić.

    Oszczędzą, nie oszczędzą, ale jak mapy mają być takie w nawigacji, to sorki
    za wyrażenie i przepraszam za zły akcent, bo nie umiem francuskiego za
    dobrze, ale chuj im w dupę (w sensie dezaprobaty, a nie czynności
    frykcyjnej). Dam to gówno jakiemuś młodziakowi z niedzielnego kółka
    elektronicznego (może być przy parafii, jeśli ksiądz radiotechnik), niech
    sobie rozbierze, lepsza będzie korzyść z jego radochy, że zajrzał, co tam w
    srodku i może przy okazji na tych cząstkach zmontował swoje pierwsze
    działające radyjko, które trzeszczy, szumi, brzęczy, ale wiadomości da się
    wysłuchać, DZIAŁA!. A z polaryzatorów do wyświetlacza dzieciaki będą mieć
    przednią zabawę. Zaś jak opiekun mądry, to może zabierze grupę nad jezioro,
    w słoneczny dzień i każe przez szybkę polaryzatora patrzeć na powierzchnię
    wody, a następnie kręcić szybką, wiadomo po co. (oczywiście, o ile sam
    polaryzator, bądź szybka na której leży, nie są matowe)

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking