  • Data: 2016-06-09 12:02:52
    Temat: Re: Za dużo Amperów?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Myslalem, ze chodzi o nawigacje i to prosta, ale tablet to moze
    > wiecej pradu brac. Jak ma GSM chocby. Ekran swoje bierze, chyba
    > jakis procesor graficzny ...

    Producenci nawigacji zdaje się dobrze o tym wiedzą -- nie ma tam
    wyścigu na rdzenie. A skoro tablet ma służyć do tego samego, to
    i wymagania podobne. Ja jednak wole tablet, choćby z uwagi na
    bardziej mi odpowiadającą wielkość ekranu. Mam też wrażenie, że
    producenci oprogramowania na Androida w mniejszym stopniu traktują
    klienta jak jelenia (albo nawet łanię, czy jak jej tam, dojną).

    > A to skutek kiepskiego procesora czy malej ilosci pamieci ?
    > Jesli Android ... zaladowanie programu w Javie chyba troche
    > procesora wymaga, ale czy wiecej rdzeni pomoze ?
    > Kazdy rozpakowuje/kompiluje osobna klase ?

    Nie mam pojęcia. Pewnie jedno i drugie. Ponadto prędkość i/o.

    --
    Jarek