  • Data: 2017-03-17 14:46:06
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.03.2017 14:14, Myjk wrote:
    > Tak samo realny jak odcięcie dostaw paliwa do samochodów spalinowych,
    > zakręcenie kurka z gazem (kogut już ze 2-3 lata temu przepowiadał, że putin
    > zaraz będzie kurek zakręcać -- i co, zakręcił?), odcięcie od prądu czy
    > zablokowanie transakcji bezgotówkowych.

    Transakcje jedynie bezgotówkowe to IMO śpiewka niedalekiej przyszłości.
    Jest dokładnie tak jak z gotowaniem żaby. Dla przedsiębiorców zmniejsza
    się limity... niektóre kraje (szczególnie te najbardziej zamordystyczne
    typu skandynawskiego) przebąkują o zniesieniu gotówki w ogóle.

    > Wszystko można, a jakoś nic takiego
    > się nie dzieje (no, wiem, lenie z grecji się w końcu doigrali swego czasu
    > blokady bankomatów).

    Ano widzisz.

    > Skąd założenie, że stanie się to akurat przy przejściu
    > na ogrzewanie/samochody prądem? To są zwyczajne teorie spiskowe.

    No właśnie choćby z ww. przypadku greckiego.
    Poza tym jakoś nie jest to specjalnie ciężkie do wyobrażenia.

    > Większości chorób, które generuje trucie z rur wydechowych czy kominów,
    > ŻADNE pieniądze nie wyleczą. To nie jest więc rozwiązanie.

    Nie wyleczą, życie jest ogólnie śmiertelnie niebezpieczne.
    Co tam spaliny! Strach wyjechać autem an ulicę. Podczas pisania tego
    postu zginęło pewnie na drocgach parę osób w PL.

    > Nie jest przesada -- nawet jeśli kantowali, to i tak syfy groźne dla ludzi
    > zostały ograniczone, szczególnie PM z diesli.

    Ale jakim kosztem?
    Kogo stać na nowe auto?
    Jaki jest w PL średni wiek auta?

    Jedyne co życie udowodniło
    > ponownie, to że ludzie są wyjątkowo krótkowzroczni i bardziej się dla
    > niektórych liczy kasa niż ich własne zdrowie.

    Kasa jest bardzo ważna!
    Można kupić sobie lepsze auto, np. bardziej ekologiczne ;-)

    > Dlatego nikt nie ma w planach zabronić w ogóle jeździć samochodami, tylko
    > część szuka rozwiązania jak silniki spalinowe zastąpić czymś mniej
    > szkodliwym dla ludzi.

    Nikt tego nie szuka. Mamy założone homonta.
    Lobby paliwowe na to nie pozwoli.
    Gdyby ludzie dowiedzieli się, że auta mogą być napędzane wodą to nawet
    istnienie czegoś takiego jak państwa przestałoby mieć rację bytu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info