  • Data: 2017-03-17 18:33:43
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2017 o 16:52, Myjk pisze:

    > Pytanie ważniejsze jakim kosztem są ludzie leczeni.

    No właśnie - jakim?

    > Tylko dlaczego, za to że kogoś
    > nie stać, ktoś inny ma płacić swoim zdrowiem i jeszcze płacić za leczenie
    > tych biednych?

    Dobre pytanie - pozostaje zdelegalizować samochody. Wszak co roku
    poważana ilość ludzi ginie i wielokrotnie wyższa kończy ciężkim
    inwalidztwem. Koszty są zapewne co najmniej porównywalne.

    > Wolność jednych nie może się odbywać kosztem drugich,

    Poważnie? To czemu mi pod oknem hałasują, ulicami miasto grodzą i
    jeszcze moim zdrowiem i życiem ryzykują?

    > Pomyśl ile kasy by było, gdyby nie wyadawało się jej na społeczne leczenie
    > z tytułu zanieczyszczenie powietrza przez trupy samochodowe i piece
    > wynglowo-drewniane.

    Ile? Piece na razie sobie darujmy, bo rozmawiamy o samochodach - nie
    róbmy pewexu.

    Nie to, żebym bronił "dizel musi dymić", ale hyba zbyt łatwo łykasz
    propagandę. Wyprodukowanie samochodu też nie jest ekologicznie za darmo,
    więc zbyt szybko pozbywać się go jest po prostu... nieekologicznie (za
    to eco od economy i to z punktu widzenia producenta;)

    Shrek