  • Data: 2017-03-19 14:09:48
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.03.2017 16:52, Myjk wrote:
    > To z pewnością ukróci szarą strefę i pranie kasy. Myślę, że wielu
    > bezsilnych obecnie przedsiębiorców, a działających zgodnie z przepisami,
    > się tego wręcz domaga.

    Mamy jakieś marne 3% wzrostu.
    Zapewne gdy uszczelni się system to będzie jak w unii czyli w okolicach
    zera.

    > Ale to nie była forma kontroli jak się tu złorzeczy, lecz _ochrony_ systemu
    > w wyniku "wykrytego" kryzysu.

    Oczywiście oficjalne powody zawsze będą bardzo szczytne. Nie ma co do
    tego wątpliwości.

    > Życie jest niebezpieczne, owszem ludzie giną, ale _normalny_ człowiek robi
    > wszystko aby śmierć od siebie odsunąć a choroby ograniczyć.
    > Podkreślam,
    > NORMALNY człowiek. Zmiana piecy i samochodów na bardziej przyjazne ludziom
    > się w tę normalność wpisuje.

    Poplatałeś znów. Albo piszesz o działaniach prywatnych ludzi albo o
    państwowych regulacjach.
    Powtarzam - gdyby ludzie mieli za co to nie jeździliby masowo starociami
    ani nie palili węglem.

    > Normalna rzecz, w końcu komuny
    > już nie ma i każdy ma tyle ile wypracuje.

    Bredzisz niestety.
    Piszesz jakby państwo nie zabierało nam 60% z tego co zarobimy.
    Panuje ustawa o ograniczeniu wolności gospodarczej, która jest stale
    obostrzana.
    Dziś czytam, że rolnik nie wejdzie do obory bez odnotowania tego w
    rejestrze!

    > Pomyśl ile kasy by było, gdyby nie wyadawało się jej na społeczne leczenie
    > z tytułu zanieczyszczenie powietrza przez trupy samochodowe i piece
    > wynglowo-drewniane.

    No tu już w Twoim rozumowaniu blisko do ustawowego zniesienia ubustwa.

    > Czyli jednak już dawno jesteśmy pod kontrolą mafii paliwowo-węglowej.

    Urodziłeś się wczoraj?
    Prawo pisane jest głównie pod zamówienia lobbystów.
    Tak to jest właśnie gdy państwo steruje każdym ruchem w gospodarce -
    kontrola totalna - socjalizm.

    Kapitalizm to był dawno temu w USA, po wojnie w FRN......

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info