  • 81. Data: 2011-02-14 22:20:02
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 22:40:14 +0100, Bronek Wiaderko wrote:
    >Policja oleje to cieplym moczem ! Sprawcy podpalenia mojego samochodu
    >szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga a myslisz ze beda zawracali sobie
    >glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za
    >bardzo uroslo?

    POdpalaczy nie znajdzie, bo i jak.
    A tu sprawcow znajdzie bez problemu i polepszy sobie wykrywalnosc.
    Alternatywnie moze im sie nie chciec szukac, ale to musza sie wysilic
    na jakies uzasadnienie - znikoma szkodliwosc spoleczna itp.

    J.

  • 82. Data: 2011-02-14 22:22:21
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Bronek Wiaderko" <a...@t...zespol> napisał w wiadomości

> [...]
    > szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga a myslisz ze beda zawracali sobie
    > glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za

    Ale policja nie może tego olać, bo to już podlega kodeksowi karnemu, a nie
    cywilnemu, czyli ścigane jest z urzędu.
    Na wniosek porzywdzonego prokuratura musi wszcząć postępowanie.
    Sprawa prosta, bo namierzenie Rysia to przysłowiowa "bułka z masłem", a
    dzięki takiej sprawie, statystyki wykrywalności można łatwo poprawić.
    W Twoim przypadku było zniszczenie mienia czyli sprawa z kodeksu cywilnego,
    a do tego znaleźć winowajcę trudno, dlatego też najprawdopodobniej sprawa
    poleży, a później ją umorzą.
    Jak więc widać pomówienie czy zniesławienie jest traktowane jako większa
    szkodliwość społeczna niż podpalenie samochodu.

  • 83. Data: 2011-02-14 22:31:22
    Od: Bronek Wiaderko <a...@t...zespol>

    W dniu 2011-02-14 23:22, Alexy pisze:
> [...]
    > Jak więc widać pomówienie czy zniesławienie jest traktowane jako większa
    > szkodliwość społeczna niż podpalenie samochodu.

    Tak tylko dziecioku pomowienie nie jest sciagane z urzedu (p.w. nie jest
    politykiem i podobna swieta krowa) piotrus w. musialby najac prawnika a
    ci w warszawie sa drozsi od modelek za 500zl i wloczyc sie po sadach
    przez najblizsze 2-3 lata.

    Zerknij na pl.soc.prawo do archiwum bylo juz kilku takich piotrusiow co
    to glowe nosili wyzej niz dupe i obrazali sie jak ktos ich porownal do
    nadetego bufona.

  • 84. Data: 2011-02-14 22:36:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    > Stary, nie wyłaź z killfile. Już masz i tak wystarczający problem.

    Jemu się zdaje, że jak nicka zmieni, to nikt go nie rozpozna...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2011-02-14 22:38:09
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.02.2011 23:31, Bronek Wiaderko pisze:
> [...]
    > politykiem i podobna swieta krowa) piotrus w. musialby najac prawnika a
    > ci w warszawie sa drozsi od modelek za 500zl i wloczyc sie po sadach

    Kodeks Karny:

    Art. 212.
    § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub
    jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie
    postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej
    lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu
    lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo
    pozbawienia wolności do roku.

    Ewidentnie pomawianie fotografa pracującego z modelkami, ze jest
    zboczony może "narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego [..]
    rodzaju działalności.

    Art. 216.
    § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do roku.

    A teraz racz nie wypływać ponownie z KF.

    Michoo

  • 86. Data: 2011-02-14 22:40:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    > A sprawca zostawił na miejscu swój dowód osobisty? Policja to wg. Ciebie
    > wróżki - jak nie było świadków to co mają zrobić?

    > A im wzrośnie wykrywalność, więc pewnie będzie im się chciało ;) Inna
    > kwestia, że Rysio/Zenek ma prawdopodobnie orzeczoną "depresję" albo coś
    > cięższego i na tym sprawa może się skończyć.

    Zdajesz sobie sprawę, że piszesz do kolejnego wcielenia Rysia?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 87. Data: 2011-02-14 22:42:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    > W dniu 14.02.2011 23:31, Bronek Wiaderko pisze:

    [...]

    > A teraz racz nie wypływać ponownie z KF.

    Ustaw sobie na jego IP: 212.109.147.62

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 88. Data: 2011-02-14 22:43:36
    Od: Bronek Wiaderko <a...@t...zespol>

    W dniu 2011-02-14 23:38, Michoo pisze:

> [...]
    > do roku.
    >
    > A teraz racz nie wypływać ponownie z KF.

    Znam wielu fotografow i oni nie oglaszaja sie na portalach typu modelka 24 .

  • 89. Data: 2011-02-14 22:58:59
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Tak tylko dziecioku

    Dzieciokiem to sam jesteś i do tego nieudolnie wyskrobanym :)

> [...]
    >
    > Zerknij na pl.soc.prawo do archiwum bylo juz kilku takich piotrusiow co to
    > glowe nosili wyzej niz dupe i obrazali sie jak ktos ich porownal do

    Wybacz, ale jesteś głupi, albo smarkaty, skoro piszesz takie pierdoły.

  • 90. Data: 2011-02-14 23:02:50
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > Znam wielu fotografow i oni nie oglaszaja sie na portalach typu modelka 24
    > .

    A co tobie do tego, kto i gdzie się ogłasza ?
    Żal ci dupsko ściska ?