  • 1. Data: 2011-02-12 10:34:33
    Temat: Digitizer-panel dotykowy
    Od: "Wojciech_B" <w...@g...com>

    Uszkodził mi sie digitizer rezystancyjny o przekątnej 7 cali,niestety nie
    udaje mi się kupić idealnego zamiennika (wyprowadzenie ścieżek) natomiast
    jest mozliwość zakupu o tej samej przekatnej ale wyprowadzenia ścieżek są na
    innym boku.Mam więc pytanie czy mozna by taki digitizer zastosować (nawet
    lekko sztukując wyprowadzenia) i czy bedzie działał po kalibracji czy też
    nieco inne odczyty oporności punktów digitizera nie zostaną wykryte przez
    procesor i ten panel nie będzie działał.

    Wojciech_B

  • 2. Data: 2011-02-12 11:25:45
    Temat: Re: Digitizer-panel dotykowy
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 12.02.2011 11:34, Wojciech_B wrote:

    > czy bedzie działał po
    > kalibracji czy też nieco inne odczyty oporności

    To działa jak dzielnik napięcia - więc IMHO powinno działać poprawnie
    nawet jeśli zmieni się rezystancja.
    Ja bym to spróbował zasymulować dwoma potencjometrami:

    x1--[XXXXX]--x2

    / -- przycisk

    y1--[XXXXX]--y2

    I wtedy sprawdzić czy będzie działać z danymi wartościami.

    Mirek.