  • 71. Data: 2011-02-14 17:15:23
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.02.2011 17:52, Zenek pisze:
    > Kup sobie modul wifi do swojego aparata i problem zniknie bo chyba taki
    > byl twoj zamiar.
    Stary, nie wyłaź z killfile. Już masz i tak wystarczający problem.

    Michoo

  • 72. Data: 2011-02-14 17:59:34
    Od: "kurdebalans" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek Wygoda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj mały człowieczku. Nie wiesz w co się wpakowałeś swoimi tekstami.
    >
    > --
    > Piotrek Wygoda

    Rysio/Zenek mają tego samego providera:
    http://www.netdrive.pl/kontakt.htm
    https://www.rzetelnafirma.pl/BusinessCard.aspx?banne
    r=O60AOZ6S&source=1
    Właśnie zenek/rysio naruszył pkt 3.7 i 3.8 swojego regulaminu.

    Ale problem z nim jest raczej medyczny niż prawny.
    [...]

  • 73. Data: 2011-02-14 18:48:07
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    moze takie cos Ci podpasuje

    http://cgi.ebay.co.uk/SDHC-SD-Pro-Duo-CF-CompactFlas
    h-Card-Adapter-F-Store-/300242413042?pt=UK_Computing
    _LaptopAccess_RL&hash=item45e7d7a5f2

  • 74. Data: 2011-02-14 19:17:36
    Od: Zenek <n...@w...pl>

    W dniu 2011-02-14 17:55, Piotrek Wygoda pisze:

    > Oj mały człowieczku. Nie wiesz w co się wpakowałeś swoimi tekstami.

    No powiedz w co, spilowales juz ta obudowe czy szukasz namiarow na
    majstra slusarza ?

  • 75. Data: 2011-02-14 19:56:08
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Zenek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No powiedz w co, spilowales juz ta obudowe czy szukasz namiarow na majstra
    > slusarza ?

    He he he......
    Rysio, czy Ty naprawdę myślisz, że jak zmienisz nick oraz adres e-mail to
    nikt Cię nie znajdzie w Zielonej Górze ?
    Myślisz, że dla policji będzie to jakiś problem, aby uzyskać o Tobie
    dokładne informacje u Twojego dostawcy internetu, firmy Netdrive ?
    :D

  • 76. Data: 2011-02-14 21:08:40
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 17:50, Zenek pisze:

    > Dajesz 500zl za zdjecie majtek a nie stac cie na modul wifi do aparatu ?

    ROTFL :)

    MD

  • 77. Data: 2011-02-14 21:11:00
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 17:18, Waldemar Krzok pisze:
> [...]
    zowieckie,351.html

    > Jakoś ten język polski jest porypany. Chodzi ci o zdjęcie majtek czy
    > zdjęcie majtek? Znaczy o ściągnięcie, czy o fotografię?

    Może chodzi o zdjęcie bez majtek :)

    MD

  • 78. Data: 2011-02-14 21:40:14
    Od: Bronek Wiaderko <a...@t...zespol>

    W dniu 2011-02-14 20:56, Alexy pisze:
> [...]
    > Myślisz, że dla policji będzie to jakiś problem, aby uzyskać o Tobie
    > dokładne informacje u Twojego dostawcy internetu, firmy Netdrive ?

    Policja oleje to cieplym moczem ! Sprawcy podpalenia mojego samochodu
    szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga a myslisz ze beda zawracali sobie
    glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za
    bardzo uroslo?

  • 79. Data: 2011-02-14 21:52:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.02.2011 22:40, Bronek Wiaderko pisze:
    > Policja oleje to cieplym moczem ! Sprawcy podpalenia mojego samochodu
    > szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga
    A sprawca zostawił na miejscu swój dowód osobisty? Policja to wg. Ciebie
    wróżki - jak nie było świadków to co mają zrobić?

    > a myslisz ze beda zawracali sobie
    > glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za
    > bardzo uroslo?
    A im wzrośnie wykrywalność, więc pewnie będzie im się chciało ;) Inna
    kwestia, że Rysio/Zenek ma prawdopodobnie orzeczoną "depresję" albo coś
    cięższego i na tym sprawa może się skończyć.

    Michoo

  • 80. Data: 2011-02-14 21:57:11
    Od: "w...@p...pl" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    > szukaja juz 2 rok i znalezc nie moga a myslisz ze beda zawracali sobie

    > glowe skargami kilku matolkow ktorzy poczuli sie obrazeni bo ich ego za

    To musiales kogos naprawde wkurzyc...