  • 1. Data: 2011-02-12 15:27:16
    Temat: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    Witam,

    Otóż mam aparat Nikon D700. Posiada on gniazdo kart pamięci Compact
    Flash typu I (CF I). Posiadam specjalną kartę SDHC, do której mam
    adapter Compact Flash typu II. Adapter (2 mm grubszy od karty pamięci CF
    I) za żadne skarby nie pasuje (grubością) do mojego gniazda w aparacie.

    Zlecę wykonanie (około 10 sztuk) tzw. przejściówek lub zlecę wykonanie
    adaptera wielkości karty pamięci CF I.

    Przejściówka musiałaby byś formatu karty CF I (którą włożyłbym w gniazdo
    karty w aparacie), z której wyprowadzony byłby 15-20 cm kabelek do
    drugiego gniazda (coś jak czytnik kart pamięci), do którego wpięty byłby
    adapter z moją kartą SDHC.

    Czy ktoś by się podjął? Oczywiście urządzenie musi działać tak samo jak
    karta pamięci (transfery plików na tej samej prędkości).

    Proszę o kontakt tutaj lub na e-mail: piotr.wygoda(malpa)USUNTOwp.pl

    --
    Piotrek Wygoda

  • 2. Data: 2011-02-12 15:46:00
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 16:27, Piotrek Wygoda pisze:
    > Nikon D700

    Cos sciemniasz, Ten aparat ma zlacze na karty CF 1 i 2, i takowe karty
    obsluguje. uzycie przejsciowki nie przeznaczonej dla niego to twoje
    widzimisie i glupota. Kup normalna karte CF do niego przeznaczona i
    bedzie smigac.
    Ten twoj adapter moze byc stosowany do czytnikow kart ewentualnie.

  • 3. Data: 2011-02-12 16:04:44
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 16:46, Rysio pisze:

> [...]
    > bedzie smigac.
    > Ten twoj adapter moze byc stosowany do czytnikow kart ewentualnie.

    Jasne... utrudniłem sobie życie i nie rozpoznaję gniazda CF 1 od 2?
    Ma TYLKO gniazdo kart CF1!
    CF1 (grubość 3,3 mm), CF2 (grubość 5 mm)
    Zreszta jest to jasno opisane w specyfikacji technicznej.
    D3 ma dwa gniazda karty CF1 i CF2.

    --
    Piotrek Wygoda

  • 4. Data: 2011-02-12 17:12:10
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 17:04, Piotrek Wygoda pisze:
    > Nikon D700

    http://www.fotopolis.pl/spec.php?listkat=2&lista%5B%
    5D=943&lista%5B%5D=946&lista%5B%5D=1075

    Kłamia ?

  • 5. Data: 2011-02-12 17:18:26
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 18:12, Rysio pisze:

    > http://www.fotopolis.pl/spec.php?listkat=2&lista%5B%
    5D=943&lista%5B%5D=946&lista%5B%5D=1075

    > Kłamia ?

    Pozatym przy tak malej ilosci koszta beda wieksze niz kupno karty typu I.
    tak wiec daj sobie na wstrzymanie.

  • 6. Data: 2011-02-12 17:48:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotrek Wygoda" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Compact Flash typu II. Adapter (2 mm grubszy od karty pamięci CF I) za
    > żadne skarby nie pasuje (grubością) do mojego gniazda w aparacie.

    Na czym polegać ma "specjalność" tej karty SDHC?

  • 7. Data: 2011-02-12 18:02:08
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-02-12 18:18, Rysio pisze:

    5D=943&lista%5B%5D=946&lista%5B%5D=1075

    > Pozatym przy tak malej ilosci koszta beda wieksze niz kupno karty typu I.
    > tak wiec daj sobie na wstrzymanie.

    Rysiu nie rób z siebie idioty i daj na wstrzymanie. Przed chwilą
    przetoczyła się gromada postów na pl.rec.foto jakie to Piotr W. jest
    nierozsądny i itp. Po prostu kolega ma taką potrzebę i gówno ci do tego
    czy słuszną czy nie.

    Agent

  • 8. Data: 2011-02-12 18:50:26
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 19:02, Agent Orange pisze:

> [...]
    > przetoczyła się gromada postów na pl.rec.foto jakie to Piotr W. jest
    > nierozsądny i itp. Po prostu kolega ma taką potrzebę i gówno ci do tego

    Zaplaci 100zl za taki adapter przy 10szt ? pewnie nie wiec po co bije
    piane ?

  • 9. Data: 2011-02-12 18:53:13
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    Przeczytalem ten jego post na pl.rec.foto

    "Karty z wbudowaną możliwością przesyłu zdjęć na serwery FTP są typu
    SDHC. Adaptery niestety tylko CF typu II. "

    kolejny przyglup onetowy

  • 10. Data: 2011-02-12 18:53:38
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 19:53, Rysio pisze:
    > Przeczytalem ten jego post na pl.rec.foto
    >
    > "Karty z wbudowaną możliwością przesyłu zdjęć na serwery FTP są typu
    > SDHC. Adaptery niestety tylko CF typu II. "
    >
    > kolejny przyglup onetowy

    Az dziw ze mama dala na taki aparat.