  • Data: 2011-02-12 20:57:21
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: Agent Orange <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-12 21:31, Piotrek Wygoda pisze:

    > Jest to karta Eye-Fi. Z możliwością przesyłu zdjęć bezpośrednio na
    > serwer FTP. Wybierasz zdjecia, które chcesz wysłać kluczykiem (funkcja
    > protect w aparacie) i te zdjecia po 2-3 minutach pojawiają się na
    > serwerze FTP.
    > Karta jest w SDHC - Gniazdo w D700 jest CF typu I (3,3 mm szerokości)
    > Adapter który posiadam CF typu II (5 mm grubości)

    Standard CF wymaga wiązki przewodów (16 bitowa szyna danych, 10 bitów
    adres /chyba/, za: http://www.hardwarebook.info/CompactFlash) więc to
    może być mało wygodne i praktyczne jak wiązka przewodów sterczy z boku.
    Może jednak da się rozebrać taki adapter SDHC->CFII aby wsadzić do
    środka kawałek elektroniki i złącze bo wtedy na zewnątrz trzeba wypuścić
    kilka kabli do SDHC.

    Agent.