  • 341. Data: 2011-01-08 18:43:26
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-08, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Sucho? Wystarczy jechac te 2km za kims, kto chlapacze zostawil w garazu.

    Tak, dwa dni temu było sucho.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 342. Data: 2011-01-08 19:13:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/01/2011 17:43, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Tak, dwa dni temu było sucho.

    Kompletnie nie wiem, o co Tobie chodzi. Sucho nie jest, na droze lezy
    rozjezdzony snieg. Czyms takim mozna swiatla upieprzyc w dwa kilometry
    jazdy za jakims samochodem.

    Nie dorabiaj filozofii do prostych rzeczy.

    Kamil

  • 343. Data: 2011-01-08 20:42:34
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Kompletnie nie wiem, o co Tobie chodzi. Sucho nie jest, na droze lezy
    > rozjezdzony snieg. Czyms takim mozna swiatla upieprzyc w dwa kilometry
    > jazdy za jakims samochodem.

    No przestań już, sucho było, bo przecież nie padało...

    --
    Irokez

  • 344. Data: 2011-01-08 21:21:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał Gut wrote:

    > udajesz glupiego, jestes czy zwyczajnie nie zrozumiales?

    Jakiś problem z udzieleniem odpowiedzi?
    Załóż, że ci nie dorównuję i musisz jak dziecku wyjaśnić, co znaczy, że
    gdybyś jechał powoli, to ta bryła by tam została...

    --
    Bydlę

  • 345. Data: 2011-01-08 21:22:45
    Temat: Re: nie tylko ja przypieprzylem
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Michał Gut wrote:

    > przede mna uderzyla

    Czyli to ona jej nie usunęła z drogi
    Już masz kogoś, kgo może obwiniać za w zastępstwie zarządcy drogi, co
    chciałeś robić na początku tej arcyciekawej sprawy.

    --
    Bydlę

  • 346. Data: 2011-01-08 21:24:05
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:
    > Sucho? Wystarczy jechac te 2km za kims, kto chlapacze zostawil w garazu.

    A one są obowiązkowe?
    Bo wydaje mi się, że widuję auta pozbawione tego wynalazku...

    --
    Bydlę

  • 347. Data: 2011-01-08 23:49:36
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Takie pytanie Ci zadam:
    > Jeśli wylecisz na zakręcie, mimo że jechałeś nie przekraczając
    > dozwolonej prędkości - oskarżysz projektanta drogi?

    Jeśli wylecę, dlatego że nie daje się go przejechać z zadaną prędkością -
    bardzo możliwe.
    Oczywiście raczej zarządcę niż projektanta.

    Ale to się nie zdarza.
    Zazwyczaj każdy zakręt w Polsce da się przejechać dwa razy szybciej niż
    wynosi limit w danym miejscu i to bez większych problemów.

  • 348. Data: 2011-01-08 23:50:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pytałem Cavallino, który generalnie uważa ograniczenia za gwałt na jego
    > wolności ;-)

    Oczywiście.
    I za znaki informacyjne.
    Jeśli takie informacje byłyby kłamliwe - to paragraf jest.

  • 349. Data: 2011-01-08 23:51:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > brakowało pokrywy.
    >
    > A dokładniej pokrywa była, tylko "wybita", i trochę sterczała do
    > góry.
    >
    > Łatwo nie miałem, bo przede mną przeleciał nad nią jakiś terenowy
    > nissan (wziął ją miedzy koła), więc zobaczyłem ją w ostatniej
    > chwili, a ruch spory, i musiałem celować w wąską dziurę na
    > sasiednim pasie, bo gdybym też próbował nad nią przejechać -
    > zaczepiłbym miską skrzyni na bank.
    > A że wystawała tak bliższą krawędzią, to pewnie by mnie
    > katapultowało ;-)
    >
    > Tyle że jechałem może 50, i dałem radę ominąć cholerstwo.

    Znaczy nie dostosowałeś warunków i spowodowałeś zagrożenie.

  • 350. Data: 2011-01-08 23:57:55
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > A to wspolczuje .. ale pytanie pozostaje - z jaka predkoscia jezdzisz
    > ?

    z taka zeby w pore zauwazyc przeszkode na drodze.