eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ serii co kupić - dupowóz do pracyRe: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@b...dyndns.org>
    <5ad1e3de$0$1003$65785112@news.neostrada.pl>
    <paukbq$548$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad2fb3f$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mzbca1ut4wg6.160xe1xs7wyca$.dlg@40tude.net>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 15 Apr 2018 18:54:42 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1mzbca1ut4wg6.160xe1xs7wyca$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 38
    Message-ID: <5ad383f4$0$999$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
    X-Trace: 1523811316 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 999 31.42.14.107:58114
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3194
    X-Received-Body-CRC: 3973906557
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629126
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-15 o 15:58, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 15 Apr 2018 09:11:14 +0200, Uzytkownik napisał(a):
    >
    >>> Przez 5 lat to musiałby wpakować nie 5 a 50 tys w naprawy.
    >>> I nie ma dokładnie żadnego powodu, żeby jakikolwiek inny samochód z
    >>> PSA musiałby zachowywać się inaczej.
    >> Powielasz jakieś bzdurne mity, które mają całkiem inne źródło
    >> pochodzenia. Złe opinie przywarły do aut francuskich tylko dlatego, że
    >> auta te zawsze wyprzedzały technologicznie auta innych firm i pan Zenek
    >> z młotkiem na wsi nie wiedział jak się takie auta klepie
    > Ale to nie jest mit, tylko właśnie rzeczywistość.
    > Przyczyną w dużej mierze jest to co mówisz - są to konstrukcje bardzo
    > delikatne, często mające cały szereg błędów konstrukcyjnych, które wpływają
    > na tą awaryjność.
    >
    > I też tak uważam, że są to całkiem fajne auta dopóki nie dotkną się do nich
    > mechanicy - i niekoniecznie "Zenek z młotkiem", a równie duże spustoszenie
    > w tych samochodach dokonują ASO, na równi polskie, niemieckie i francuskie.
    >
    Akurat te silniki PSA mają bardzo dobre opinie i montowane są w wielu
    samochodach różnych marek, także i japońskich.

    Do dupy jest tylko osprzęt tego silnika, bo jest oparty na niemieckich
    konstrukcjach firmy Bosch i Siemens.

    Co zaś się tyczy mechaników to zanim się wezmą za naprawę czy serwis
    auta, powinni dokładnie poznać jego budowę, sposób działania oraz
    procedury wykonywania poszczególnych czynności serwisowych.

    W przypadku tego filtra wystarczy tylko przed odkręceniem dekla i
    wyjęciem wkładu, opróżnić go z paliwa przy pomocy specjalnego zaworka.
    Dzięki temu podczas wyjmowania wkładu syf ze strony pierwotnej nie
    przedostaje się na stronę wtórną filtra. Ale żeby o tym pomyśleć to
    trzeba myśleć. Dla mnie wystarczył tylko rzut okiem, żeby od razu
    zauważyć błąd mechanika, a pojechałem do mechanika, bo nie wiedziałem
    jak się zabrać za wymianę samemu i przypuszczałem, że właśnie tak może
    się zadziać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: