  • Data: 2011-09-28 16:26:13
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to jest populistyczna utopia.
    > Przepisy BHP też zlikwiduje? Obowiązek zakładania odzieży ochronnej, kaski
    > na budowach itp.? No chyba musi być konsekwentny w tym co głosi prawda?

    DoQ, plizz. Chcesz mi powiedzieć że pasy zapinasz bo musisz? I że w pobliżu
    nie wiem czego, załóżmy że materiałów promieniotwórczych, w odpowiednim
    kombinezonie będziesz naginał tylko z tego powodu, że będziesz musiał?
    A nowy samochód umyjesz szczotką drucianą? Przecież nie ma zakazu, stracisz
    tylko gwarancję. Jest zalecenie jak myć, zakazu szczotki drucianej nie ma.