  • Data: 2011-09-28 16:27:33
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2011 16:16:18 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    /.../
    >Warto zwrócić uwagę na tlenek węgla, którego jest blisko 3x mniej.

    przyznam się, że nie wiem: w czym tlenek węgla jest szkodliwy dla
    środowiska?

    Znalazłem jedynie wpływ na krew, ale nie wiem, czy auta są w stanie
    zwiększyć go do niebezpiecznego poziomu.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tlenek_w%C4%99gla#Szkod
    liwo.C5.9B.C4.87

    W tym samym źródle jest informacja, że atmosfera sama się oczyszcza z
    tego gazu wskutek docierającego promieniowania UV.

    Jeśli CO jest w powietrzu, to jest go chyba mniej niż 0,000008% (a
    0,16 szkodzi)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Powietrze_atmosferyczne
    --
    pozdrawiam,