eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo › Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
  • Data: 2012-05-25 08:55:21
    Temat: Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kefir napisal

    > Szanowni Panstwo.

    > Powodowany latwo osiagalnymi przewidywaniami proponuje, mowiac
    > kolokwialnie, dac sobie siana.
    > Brak, chocby grama, refleksji w dziedzinie ewidentnie chamskich
    > zabiegow pozycjonujacych "najszybszy portal", w ktorym zbieral
    > pierwsze szlify wielce szanowny kolega biznesmen powinien byc
    > wystarczajaco pouczajacy. Zmagania "pasjonaci vs biznes" zawsze
    > zakoncza sie porazka tych pierwszych, z jednej prostej przyczyny:
    > latwo ich sprowadzic do roli niemerytorycznych debili, gdyz zyja z
> [...]

    Szanowny Kefirze,

    Moja postawa to nie brak refleksji, ale brak akceptacji na upublicznianie
    bzdur, takich jakie rozpowszechnia tutaj chociażby AZ. Bzdur pisanych
    wyłącznie w złej woli. Wiem, że nie lubisz (i AZ pewnie też) serwisu
    Ścigacz.pl, ale ślepa nienawiść przysłania Wam racjonalne myślenie.
    Publikujemy około 2 tysięcy publikacji rocznie. Raz na jakiś czas jakiś AZ
    ewidentnie nie zrozumie o co chodzi i rzuca się do ataku. Wymyśla przy tym
    jakieś spiskowe teorie i przykleja do ozdoby jakieś bzdury wyssane z
    palca, aby nadać temu bełkotowi jakiś ogólny zarys racjonalności. Wybacz,
    ja nie kupuję tego. Sądząc po przebiegu "dyskusji" nie kupuje tego też
    wiele osób zaglądających na grupę.

    Bardzo bawią mnie wstawki o komercyjności serwisu. Nie chcę Ci robić
    wykładów na temat tego jak działa dzisiejszy świat, ale wszystkie media
    muszą się dziś same utrzymać. Rozumiem jednocześnie, że Ty do pracy
    chodzisz charytatywnie i za swoje 8h dziennie nie otrzymuje ani złotówki.
    Jeśli jest inaczej, jesteś dla mnie skomercjalizowanym biznesmenem.

    Pozdrawiam,
    Lovtza