eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo › Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
  • Data: 2012-05-25 13:26:28
    Temat: Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najwyrazniej tak. Przepraszam. Zwaz jednak, ze kolega nie tylko z tego
    > zyje, uwaza to takze takze za powod do dumy, siebie za przestawiciela
    > poczytnych mediow komercyjnych. Stad mniemam, ze Twe wysilki sa z gory
    > skazane na niepowodzenie. Ba, byc moze napedzasz czytelnikow tych
    > "bzdur". Ignoruj.

    Kefir, załamujesz mnie. Ja nie uważam, że praca w mediach to powód do
    dumy. Ja uważam, że nie jest to wystarczający powód dla takich jak Ty do
    przypierdalania się za każdym razem.

    Pamiętam swego czasu batalię Szymona Dziawera ze ŚM. Była podobna gadka -
    komrecha, sprzedawczyki, nieobiektywne, itd. Widzę, że przez lata grupie
    wiele się nie zmieniło...