eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domoRe: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
  • Data: 2012-05-25 12:36:50
    Temat: Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drogi Mariuszu. To kim jestem dla Ciebie obchodzi mnie nieco mniej,
    > niz zeszloroczne przejscia frontow atmosferycznych.Pinionszki zarabiam
    > zbierajac surowce wtorne, motocykl zas, to dla mnie sposob na
    > przyjemne spedzanie czasu WOLNEGO od dzialalnosci zarobkowej. Tam zas
    > gdzie zaczyna sie hobby nie chce widziec komerchy, zwlaszcza chamsko
    > uprawianej. Dlatego ignoruje bez cienia zalu Wasz serwis przyciagajacy
    > glownie stada najaranych pryszczatych szczyli. Draznie mnie lekko, ze
    > rzyga takze tutaj. Grupa dyskusyjna to nie najlepsze miejsce na
> [...]

    Kefir, wspaniale to ująłeś, tylko to nie ma żadnego związku z suchymi
    faktami. Ja tutaj zabieram głos raz na rok, najczęściej wywołany do
    tablicy np. bzdurami jakiegoś AZ-ta. Jaka komrecha, szczególnie chamsku
    uprawiana? Jakby tutaj wrzucał codziennie linki do naszego sklepu, lub
    chociażby linki do publikacji, to... jeszcze bym zrozumiał.

    Poza tym możliwość utrzymywania się z własnej pasji, to jedna z lepszych
    rzeczy, jakie mogą zdarzyć się człowiekowi. Tak Cię to boli, są tacy
    ludzie na świecie? Mi nie robi różnicy fakt, że dla Ciebie hobby to
    działalność wolna od utrzymywania się. Tym bardziej nie rozumiem, co Cię
    tak irytuje w tym że inni mają do tego inne podejście.