eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo › Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
  • Data: 2012-05-25 16:44:46
    Temat: Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem Ci wprost: odwal się od tego co robią inni!
    > Zrozumiałeś?

    Łał, ale dałeś ogania z obu rur. Tylko nie bardzo wiem o co Ci chodzi, bo
    cała dyskusja kręci się wokół przypieprzania się do tego co ja robię.
    Zrozumiałeś?

    Tak w ogóle ten wątek jest przekozacki:) Gdy los uśmiechnął się do AZeta
    dając mu pretekst do obszczekiwania i obrzucania błotem, to paru tutaj
    chętnie podłapało temat i przyłączyło się do nagonki wylewając swoje
    gorzkie żale sięgające lata wstecz. Jak niewdzięczna ofiara zaczęła się
    odgryzać punktując jakieś różne głupoty to AZ z Kefirem przechodzą do
    planu B - będziemy go ignorowali. Błyskotliwe. I żałosne... :)