    Date: Fri, 21 Feb 2014 21:16:41 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z czego oni zyja

    W dniu 2014-02-21 08:41, J.F. pisze:

    > No wiesz, z jednej strony caly samochod w fabryce montuje sie
    > kilkanascie godzin (ale piasta przychodzi juz zmontowana i gotowa od

    LOL - a co to ma do rzeczy?

    > minuty, w przerwie miedzy OS, ale jak trafisz na stary samochod, to
    > troche zabawy z tym bywa, bo zardzewiale, bo sruba sie urwala, itp.

    Cena usługi jest zazwyczaj "statystyczna" - czasem coś doliczą jak się
    armagiedon trafi...

    > No i skad to lozysko ? jak ma pojechac i kupic, to czas mija.

    Jak klient chce "od ręki" to przyjeżdża z własnym łożyskiem, albo
    wstawia samochód i czeka, aż łożysko dowiozą - dowożą z zestawem
    innych zamówionych części do innych pojazdów. No, chyba że
    to "Zenek z garażu", który na tylko jeden samochód i po to łożysko
    specjalnie ktoś musi pojechać...

    Ja wiem, że jak na standardy grupy to niespecjalnie normalny jestem,
    ale samochody wstawiam do warsztatu nie jak coś się zepsuje, ale
    jak coś należałoby zrobić/wymienić/sprawdzić. Sami sprawdzą, zamówią
    co trzeba, przywiozą im do warsztatu i zrobią. Sama naprawa zazwyczaj
    nie trwa długo (stał 2 dni to 25zł*8*2, czyli 400zł?) i ta jest
    skalkulowana racjonalnie. Jak coś się stanie nagle, to wygląda to
    tak samo - wstawiam i czekam na informację co, kiedy i za ile.