  • Data: 2014-02-24 17:34:02
    Temat: Re: Z czego oni zyja
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-24 16:59, Marek Dyjor pisze:

    > artur widziałeś kiedyś takiego mechera co nie chce żadnego klienta stracić?

    Tak. Pytanie tylko jaką politykę prowadzi.

    > on bierze do roboty każdy samochód i potem naprawia przez 3 tygodnie coś
    > co można zrobić w jedno popołudnie,

    Nieprawda. Oczywiście są i tacy, ale uogólniać nie można, zresztą jak
    ktoś odda takiemu samochód raz i tak to będzie wyglądało, to już więcej
    nie odda. Różne warsztaty znałem, znam, różnie to wyglądało.

    > a zatrudnia głównei pomocników.

    Masz na myśli stado półgłówków do przyuczenia, czy regularnych
    i fachowych pracowników? W zeszłym roku zabił mnie podejściem
    znajomy "gumiarz", który jest świetnym fachowcem. Dłuuuugo tylko
    tam wykonywałem naprawy, wymiany etc. Po ostatniej akcji lato/zima
    stracił mnie i wielu innych klientów przez jakość świeżych
    "pomocników".