-
Data: 2011-05-23 12:52:58
Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-05-23 11:24, Arek pisze:
> W dniu 2011-05-23 09:24, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> Owszem, to prawda, tylko jest jeden poważny problem - co kto uważa
>> za idiotyzm. Nawet najlepsze zasady są łamane jeżeli ich realizacja
>> nie jest w stosowny sposób nadzorowana, ponieważ zawsze znajdziesz
>> grupę osób, którym się to nie spodoba. W Polsce ta grupa jest dość
>> spora - im nie pasuje wszystko co im się narzuca (niestety, prawo
>> obowiązuje wszystkich), a kary i szansa nakrycia na tym niewielkie.
>
> Jeżeli zasady będą dobre, to ta grupa łamiąca przepisy będzie mniejsza,
> więc i łapanie ich będzie efektywniejsze, czyli nieuchronność kary
> będzie może stać się faktem.
Przecież zasady ogólnie są dobre, a łapanie będzie coraz efektywniejsze.
Nieuchronność też musi stać się faktem, choć widać coraz większą
skuteczność w tej materii, choć kwestie związane z konsekwencjami
z wieloma konsekwencjami należy zmienić/poprawić.
> To wszystko się ze sobą łączy, szkoda, że Ci co za ten stan odpowiadają
> w ogóle tego nie zauważają.
Zauważają, zauważają, jednak niekoniecznie to się przekłada na
popularność takich zmian.
> Różnią się i to bardzo.
Nie, nie bardzo.
> Średnia prędkość jazdy zgodnie z ograniczeniami
> w Polsce jest dramatycznie niższa. Nawet w krajach skandynawskich, gdzie
> ograniczenia są dużo ostrzejsze, średnia wychodzi większa.
Cóż za odkrycie - związane jest to ograniczeniami prędkości,
czy ze strukturą drogową, która pozwala na osiąganie takowych
w bezpiecznych sposób?
> Prosty przykład, miejscowość gdzie są dwa na krzyż przejścia dla
> pieszych oraz kilka budynków. W innym kraju niż polska ograniczenie do
> 50km/h będzie na odcinku powiedzmy 1km. W Polsce będzie to 20km.
Oczywisty nonsens i bzdura. Nawet w Polsce takich miejsc nie ma.
> Oczywiście po tych 20km, będzie następna miejscowość z kilka budynkami
> na krzyż i kolejne 20km terenu "zabudowanego".
No pewnie, ciekawe że jakoś takowych nie spotykam. To pewnie ta
Polska C, w której wszystko jest inaczej.
> Jaki efekt? Ludzie jadą więcej niż 50 zarówno tam gdzie nie powinni jak
> i tam, gdzie takie ograniczenie jest kompletnie niezasadne.
Nie ludzie, a tylko część - jadą, ponieważ panuje taka tendencja
i rzadko ich łapią.
>> To akurat prawda - szybko i niebezpiecznie. Część z nich. I tę
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^
>> część należy eliminować. Potrzeba nam też większej ilości dobrych
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^
>> dróg, dobrego szkolenia kierowców, uporządkowania przepisów
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^
>> (co się systematycznie dzieje), lepszych jakości służb ratunkowych...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^
>
> Bla bla bla, takie gadki o rzeczach niemożliwych sprzedaje się ludziom
> tylko po to aby odwrócić uwagę, od tego co można zrobić, ale się nie
> robi bo nie ma komu się za to zabrać.
Jakich niemożliwych? Jakie odwracanie uwagi? Przecież to oczywiste,
jeżeli mówimy o poprawieniu bezpieczeństwa i możliwości podróżowania
w krótszym czasie na tych samych trasach.
>>> znajdą się przykłady z młodym
>>> w czarnym bmw albo golfie. Tyle, że liczba wypadków od tego nie zmaleje.
>>
>> Po eliminacji/ucywilizowaniu takich zmaleje, tyle że nie tylko o to
>> chodzi.
>
> Pytanie czy tych 5tys. zabitych w każdym roku to kierowcy golfów i
> czarnych bmw.
To Twoje pytanie, a ja niczego takiego nie sugerowałem.
> To co prezentujesz to bezmyślne powielenie nędznej
> zasłyszanej w mediach propagandy.
LOL - jeśli już, to Ty jesteś ofiarą idiotycznych teorii, że źródłem
wszystkiego są złe ograniczenia prędkości itd. Ciekawe czemu to co
podkreśliłem nazwałeś "rzeczami niemożliwymi" i teraz mi jeszcze
wmawiasz "powielanie nędznej propagandy".
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.11 13:15 kamil
- 23.05.11 13:17 kamil
- 23.05.11 14:03 Arek
- 23.05.11 18:36 Artur Maśląg
- 23.05.11 23:31 to
- 24.05.11 12:40 kamil
- 24.05.11 12:47 Arek
- 24.05.11 13:41 Artur Maśląg
- 24.05.11 13:53 Arek
- 25.05.11 09:46 bratPit[pr]
- 25.05.11 11:09 PaPi
- 25.05.11 11:11 PaPi
- 27.05.11 22:53 Adam Płaszczyca
- 29.05.11 21:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=