    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Date: Fri, 20 May 2011 13:35:51 +0200

    "news-gazeta" <n...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:ir5dit$8rm$1@inews.gazeta.pl...

    > Taa... Zwlaszcza jak na autostradzie jest zwezenie do jednego pasa, jest
    > maly stau, a wszyscy glupi niemcy jada do konca lewym pasem zeby na koncu
    > stac i wpychac sie...

    No i tu właśnie wyjawiłeś swoją "mądrość". To Twoim zdaniem w powyższej
    sytuacji co trzeba zrobić? Grzecznie "czytaj - debilnie" ustawić się na
    koncu "małego stau" na prawym pasie? Albo jeszcze dodatkowo blokować lewy
    pas jadąc równolegle do ostatniego pojazdu z tegoż prawego pasa? Myślec to
    ty pewnie potrafisz, ale widać, że "inaczej"!

    > Zdarzalo sie ze faszysta w starym mercedesie nie pozwolil sie wyprzedzic
    > jak widzial polska tablice rejestracyjna.

    Pewnie się bał, że to go wyprzedza polski złodziej?

    > Bardzo czesto faszysta wyskakiwal mi nie patrzac w lusterko w momencie gdy
    > go wyprzedzalem a on chcial wyprzedzic auto przed nim.

    A to czegoś takiegoś w Polsce nie widziałeś? Bo ja takich widziałem co to
    patrzyli w lusterko i tak na chama wpieprzali się na lewy pas.

    > Sorry, ale uwazam ze niemcy nie potrafia jezdzic. To ze jezdza spokojniej
    > od nas i zgodnie z przepisami, wcale nie oznacza ze jezdza dobrze. Co do
    > wypadkow - tutaj ma wplyw na to stan drog, jak ktos napisal.

    Jak miarodajne jest Twoje "uważanie", to wyjawiłeś już w swoim pierwszym
    zdaniu.

    Do Polski jeżdzę 4-5 razy w roku. I zaliczam przeważnie trasę
    Olszyna-Wrocław-Kudowa. Taki 4-ro dniowy wyjazd dostarcza mi tyle atrakcji,
    co 5-cio letnia jazda w Europie. Chyba przy następnym wyjeździe założę
    ekstra kamerkę i małą kompilację z jednego wyjazdu zadedykuję specjalnie
    Tobie.