  • Data: 2011-05-20 15:31:54
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/05/2011 12:26, to wrote:
    > begin kamil

    > Trzeba się naprawdę postarać, żeby zabić się na autostradzie.

    > Prawda jest taka, że ryzyko jazdy po naszej rozwalnej DK jakimś szrotem i
    > po autobahnie nowym autem jest diametralnie różne.

    Prawda jest taka, że po polskich dziurawych autostradach polacy
    10-letnim szrotem jeżdżą często szybciej, niż ja po brytyjskiej
    3-pasmowej autostradzie.

    Prawda jest taka, że jak nie ma gdzie, to się nie zapierdala, zamiast
    tłumaczyć i zwalać winę za swój kretynizm na komunistów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil