  • Data: 2011-05-20 18:54:24
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1295216548.20110520135632@pik-net.pl...
> [...]

    No własnie o tym mówię - dziadostwo kompletne.

    > Ale akurat z www google to telefon łączy się bardzo rzadko. Najwięcej
    > zżerają synchronizacje.
    >
    > Faktycznie w instrukcji jest taki tekst - chyba Samsung go daje w
    > każdej. Czyli Cavallino nie czyta instrukcji :)

    Ja czytam, ale od własnego telefonu.

    Ze swoim dzieciaki miały same sobie poradzić, ale że się im nie chciało, to
    sobie mniej pogadają.
    Żeby było śmieszniej - widżet blokujący połączenia z netem był ściągnięcty
    tydzień przed włożeniem karty, tylko wgranie go do telefonu widać było
    bardzo czasochłonne, więc tego czasu nie znaleźli. ;-)