  • Data: 2011-05-20 12:19:19
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Friday, May 20, 2011, 11:58:41 AM, you wrote:

    > W HTC pewnie masz Windows Mobile?
    > No to wybacz, znowu się różnimy o 100%.
    > Córka dostała ostatnio na komunię jakiegoś prostego Samsunga Galaxy z
    > androidem.
    > Po (co prawda krótkiej) mojej przymiarce do tego telefonu, stwierdzam że
    > wolę nawet starutkiego WM 5.0 w moim starym pda Loox.
    > Na dzień dobry telefon zeżarł jej (bez pytania) całą kasę którą miała na
    > koncie,

    Jak się kupuje nowoczesny telefon nie posiadając żadnego pakietu
    internetowego, to można się zdziwić...

    > bo nikt nie uprzedził, że adroid lubi się łączyć z netem od tak sam
    > z siebie.

    Sam z siebie nie - synchronizację trzeba świadomie włączyć, deklarując
    konto gmaila, z którym ma się łączyć.

    > A znalezienie w tym dziwie czegoś sensownego graniczy z cudem.

    Źle szukasz. Masz tysiące darmowych aplikacji w zasięgu ręki - włącz
    AndroidMarket.

    > Jedyne co ma fajne to sposób pracy ekranu dotykowego, czuć zupełnie inną
    > generację sprzętu, gdyby tylko był na Win byłby super.

    Jesteś uzależniony.

    Zaczynałem od PDA ładnych parę lat temu. I jednak wolę Androida.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl