  • Data: 2011-05-20 12:08:59
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 11:51 am, "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote:

    > Taa... Zwlaszcza jak na autostradzie jest zwezenie do jednego pasa, jest
    > maly stau, a wszyscy glupi niemcy jada do konca lewym pasem zeby na koncu
    > stac i wpychac sie...
    >
    > Zdarzalo sie ze faszysta w starym mercedesie nie pozwolil sie wyprzedzic jak
    > widzial polska tablice rejestracyjna.
    >
    > Bardzo czesto faszysta wyskakiwal mi nie patrzac w lusterko w momencie gdy
    > go wyprzedzalem a on chcial wyprzedzic auto przed nim.
    >
    > Sorry, ale uwazam ze niemcy nie potrafia jezdzic. To ze jezdza spokojniej od
    > nas i zgodnie z przepisami, wcale nie oznacza ze jezdza dobrze. Co do
> [...]

    Popieram. Na 2-pasowej autostradzie przy dużym ruchu wszyscy jadą 110
    km/h lewym pasem a na prawym co 1 km. jest jedna ciężarówka. Nikt nie
    zjeżdża a lewy kierunkowskaz jest otwartą drogą do wyskoczenia przed
    koła jadącego szybciej lewym pasem. Mam nawet teorię czemu tak jest.
    Im bardziej zamożne społeczeństwo tym większy odsetek kretynów,
    których w biedniejszych krajach stać by było na rower albo bilet
    komunikacji miejskiej, ma dostęp do samochodów. Do tego znośna
    infrastruktura drogowa zachęca ich do pałętania się po drogach i
    autostradach. Swoją drogą na autostradach płatnych jest już dużo
    większa dyscyplina bo lokalne matoły mające do przejechania 1 zjazd ze
    swojej zagrody do miasteczka powiatowego jadą krajówkami.